افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024
همزمان با ایام فاطمیه؛

بم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود

  • کد خبر : 13374
  • 15 آذر 1402 - 14:02
بم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود

نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در بم گفت: این شهرستان همزمان با ایام فاطمیه میزبان ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، صادق غلامرضایی روز سه شنبه در افزود: پیکر ۲ شهید از هشت شهید گمنام دفاع مقدس که به کرمان می آیند روز شنبه ۱۸ آذرماه ساعت ۲۰ با پرواز مستقیم تهران به بم منتقل خواهد شد.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه استقبال و تشییع پیکر ۲ شهید گمنام با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان های شرقی استان کرمان همزمان با ورود شهدای گمنام از محل فرودگاه بم به سمت بوستان شهدای گمنام برگزار می شود.

وی ادامه داد: پیکر یکی از شهدا همان شب به سمت جنوب استان کرمان می رود و پیکر شهید دیگر به مدت یک هفته میهمان مردم شهرستان های شرقی استان کرمان خواهد بود.

نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در بم عنوان کرد: همچنین پیکر ٢ شهید روز جمعه ۲۴ آذرماه برای تجمیع به کاروان شهدا در کرمان می پیوندد و سپس به مظنور تدفین به شهرهای مورد نظر استان کرمان فرستاده می شوند.

غلامرضایی توضیح داد: به گونه ای برنامه ریزی خواهد شد ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و شهروندان شرق استان کرمان بتوانند برای بیعت و تجدید میثاق با آرمان های شهدا با پیکر شهید دیدار داشته باشند.

وی پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برشمرد و افزود: بازگشت شهدای تفحص شده به ما متذکر می‌شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و ضروری است که برای انتقال این فرهنگ مقدس به نسل جوان نیز تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا، پیکر ۲۰ شهید گمنام در شهرستان های شرقی (بم، نرماشیر، فهرج، گنبکی و ریگان ) دفن هستند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13374

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.