افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
شهردار بم خبر داد:

بزودی آغاز عملیات اجرای فونداسیون سینما امید بم

  • کد خبر : 7203
  • 05 آبان 1399 - 19:17
بزودی آغاز عملیات اجرای فونداسیون سینما امید بم

ظهر امروز پنجم آبان جلسه آخرین وضعیت پروژه سینما امید در فرمانداری بم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع ارگ؛ اعظم جوشایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم در ابتدای جلسه ضمن تشکر از اقدامات اخیر شهرداری در خصوص شروع عملیات عمرانی سینما امید گفت: درخواست داریم با توجه به این فرصت طلایی روند پروژه کمی سرعت بیشتر داشته باشد و انشاالله هر چه زودتر شاهد برپا شدن ستون‌های سینما باشیم.
محمد بنی‌اسدی شهردار بم ضمن تاکید بر اینکه پروژه سینما امید از اولویت‌های شهرداری نیز هست گفت: ما با توجه به محدودیت‌های مالی که داریم این پروژه را پیش می‌بریم و بزودی عملیات فونداسیون را اجرایی خواهیم کرد، این عملیات ۸۰۰ میلیون اعتبار نیاز دارد که ۴۰۰ میلیون آن فقط شامل خرید میلگرد می باشد.
وی در ادامه گفت: پیمانکار این فاز از پروژه هم مشخص شده است و درخواست خرید میلگرد هم داده شده اما با توجه به اینکه فروش فقط به صورت نقدی می باشد کمی با محدودیت مواجه شده‌ایم و کار کمی تاخیر پیدا کرد.
شهردار بم گفت: فونداسیون این پروژه این ماه اجرایی می‌شود اما ما درخواست اعتبار و کمک بیشتر برای این پروژه داریم.
هادی شهسوارپور در خصوص اعتبارات این پروژه نیز گفت: بیشتر اعتبارات این پروژه به بعد از عملیات فونداسیون محول شده است. وی در ادامه گفت: اعتباراتی از طرف سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز دیده شده که بنده در سفری که در پیش دارم پیگیری خواهم کرد که محقق شوند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7203

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.