افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024

بزودی؛ واگذاری تیم فوتبال بانوان شهرداری بم به مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون نهایی می شود

  • کد خبر : 8621
  • 16 اردیبهشت 1400 - 18:25
بزودی؛ واگذاری تیم فوتبال بانوان شهرداری بم به مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون نهایی می شود

جلسه بررسی واگذاری تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و ورزشگاه فجر به مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون ظهر امروز پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم، محمد بنی اسدی شهردار بم، محمد ترکان رئیس اداره ورزش و جوانان و بابک اسماعیلی مدیر مجتمع خان خاتون و تعدادی از اعضای فنی […]

جلسه بررسی واگذاری تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و ورزشگاه فجر به مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون ظهر امروز پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم، محمد بنی اسدی شهردار بم، محمد ترکان رئیس اداره ورزش و جوانان و بابک اسماعیلی مدیر مجتمع خان خاتون و تعدادی از اعضای فنی تیم فوتبال بانوان برگزار شد.

به گزارش طلوع بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم در این جلسه گفت: این جلسه با دو محور واگذاری تیم فوتبال بانوان و ورزشگاه فجر به مجتمع خان خاتون نیز برگزار شده تا بتوانیم همه با هم بهترین تصمیم را برای موفقیت هر چه بیشتر هم تیم و هم شهر داشته باشیم و امیدواریم این واگذاری های باعث برداشتن قدم خیری برای مردم شهرستان بم باشد.

محمد بنی اسدی شهردار بم در این جلسه ضمن یادآوری تیمداری ۱۴ ساله شهرداری بم گفت: شهرداری در مقطعی از زمان درآمد بالایی داشته و جوابگوی هزینه های تیمداری بوده است، اما امسال و چند سال گذشته با مشکلات زیادی روبه رو شده و نتوانسته به خوبی به تعهداتش عمل کند و همین امر باعث شد تا به دنبال راه حل اساسی باشیم.

وی گفت: دکتر اسماعیلی به عنوان اسپانسر درکنار ما بوده است اما حالا با واگذاری کامل تیم، وضعیت این تیم به مراتب بهتر خواهد شد و شرایط برای تبدیل شدن به یک برند ملی را سریعتر طی خواهد کرد.

دکتر بابک اسماعیلی مدیر مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون نیز در این جلسه گفت: تیم شهرداری بم یک تیم بسیار قوی و منسجم است و من فقط میخواهم از لحاظ مالی این تیم را ساپورت کنم تا دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند و در مسائل مدیریتی و فنی فعلا تغییراتی ایجاد نخواهم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از دلایل که من این کار را قبول کردم حمایت از بانوان بوده چون می‌دانم ورزش بانوان به صورت جدی حمایت نمی‌شوند.

وی در پایان گفت: من هیچ گاه دید انتفاعی به این مساله نداشته و ندارم و برای من فقط مردم بم مهم هستند.

در پایان این جلسه مقرر شد قرارداد نهایی واگذاری تیم فوتبال بانوان شهرداری بم طی هفته آینده تنظیم شود و بعد از توافق نهایی به امضا دو طرف برسد و همچنین مقرر شد اداره ورزش و جوانان شهرستان بم با هماهنگی اداره کل استان قراردادی را برای واگذاری استادیوم فجر به مجتمع خان خاتون نیز آماده کند.


بازدید صبح امروز دکتر اسماعیلی مدیر مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون از وضعیت کنونی ورزشگاه فجر بم

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8621

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.