افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
16 دی ماه

برگزاری آئین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمان/رونمایی از تمبر آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • کد خبر : 1905
  • 04 دی 1396 - 10:46
برگزاری آئین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمان/رونمایی از تمبر آیت الله هاشمی رفسنجانی

جلسه هماهنگی آئین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان کرمان با حضور مسئولین کمیته های مختلف این آیین شامل کمیته های علمی، روابط عمومی و اطلاع رسانی، پشتیبانی، یادمان، نمایشگاه، استقبال و پذیرش در محل دفتر استاندار کرمان برگزار شد و حاضرین به بیان نظرات و اقدمات صورت گرفته پرداختند.

در این جلسه مقرر گردید کنگره آثار تربیتی و رفتاری آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح روز ۱۶ دی ماه در دانشگاه فرهنگیان و همچنین آئین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در عصر همان روز با حضور مقامات و سخنرانان کشوری در حسینیه ثارالله(ع) شهر کرمان برگزار شود.
با توجه به اینکه شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، شخصیتی فراجناحی و ملی است، عکس ها و فیلم های ناب مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان تحویل دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کرمان شده تا نمایشگاه عکسی از آن مرحوم در حاشیه کنگره آثار تربیتی و رفتاری آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شود.
شورای اسلامی شهر کرمان و شهرداری کرمان به عنوان کمیته یادمان نسبت به ساخت و جانمایی سردیس آیت الله هاشمی رفسنجانی و همچنین فراهم نمودن زمینه اطلاع رسانی محیطی اقدام خواهند کرد.
با توجه به همکاری بسیار خوب اداره کل پست استان کرمان برای چاپ تمبرهای یادبود، مقرر گردید رونمایی از تمبر آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از برنامه های بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مورد توجه قرار گیرد.
لوح خشتی با عکس مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و تعدادی از کتاب های آن مرحوم و آثاری که در خصوص  شخصیت بزرگ ایشان منتشر شده است، در روز آئین نکوداشت در قالب بسته های اهدایی بین میهمانان توزیع خواهد شد.
اطلاع رسانی مراسم نیز در دو بخش (فضای مجازی) و (تبلیغات محیطی) صورت می گیرد که در این راستا مقرر گردید اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان طی مذاکره با صدا و سیمای مرکز کرمان، آئین های گرامیداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را به صورت زیرنویس و تیزرهای تبلیغاتی اطلاع رسانی کند.
حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در آئین نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمان سخنرانی خواهد کرد.
همچنین مقرر گردید کلیپ حرفه ای برای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی روابط عمومی استانداری کرمان ساخته شده و در آئین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی پخش شود./ایسنا

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1905

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.