افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024

برتری شهرداری بم مقابل پالایش آبادان

  • کد خبر : 1977
  • 13 دی 1396 - 9:44
برتری شهرداری بم مقابل پالایش آبادان

در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم شهرداری بم میزبان تیم مدعی پالایش آبادان بود که در نهایت موفق شد با عبور از سد این تیم یک پله در جدول صعود کند و به طور موقت از جمع فانوس به دستان فاصله گیرد.

شهرداری بم که در دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم با نتیجه عجیب۶بر۰مقابل پالایش آبادان شکست را پذیرا شده بود در بازی امروز که در دور برگشت مسابقات دنبال میشد از همان نیمه نخست نبض بازی را در دست گرفت و در دقایق ۱۷و ۲۳نیز به ترتیب توسط اصغرتوکلی و فرزاد درویش زاده به گل رسید تا نیمه نخست با۲گل به سود این تیم به پایان برسد.

در نیمه دوم با توجه به اینکه شرایط جدولی شهرداری بم ایجاب می کرد که نتیجه بازی را حفظ کند سعی در کنترل بازی داشت که به جز در دقیقه ۶۷که عماد قاسمی برای پالایش آبادان موفق به گلزنی شد تا حدودی موفق بودند.

شهرداری بم با این پیروزی علاوه بر انتقام دور رفت موفق شد در جدول نیز شهرداری همدان را جا بگذارد و با یک پله صعود و قرار گرفتن در رده هشتم جدول موقتا از جمع قعرنشینان فاصله بگیرد و هفته آینده در یک بازی بسیار حساس باید در همدان به مصاف رقیب مستقیم خود یعنی شهرداری این شهر برود.

پالایش آبادان که میتوانست با پیروزی در این بازی و با توجه به باخت نفت امیدیه مقابل شهرداری فومن حتی به رده دوم جدول صعود کند این فرصت را از دست داد تا در مکان سوم جدول باقی بماند البته در صورت برگزاری دیدار خیبر خرم آباد در مقابل بعثت کرمانشاه شاگردان فیروزی ممکن است حتی همین رده سوم را نیز از دست بدهند. پالایش هفته آینده در آبادان در دیداری۶امتیازی از خیبر خرم آباد پذیرایی می کند./دی اسپورت

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1977

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.