افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
نماینده مردم بم در مجلس:

برای مقابله با آمریکا به همبستگی ملی نیاز داریم

  • کد خبر : 2599
  • 31 اردیبهشت 1397 - 10:09
برای مقابله با آمریکا به همبستگی ملی نیاز داریم

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مقابله با دشمنی های آمریکا به همبستگی ملی، خرد جمعی، تکیه بر خودکفایی و خودباوری و اجرای منویات رهبر انقلاب نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از ایرنا، حبیب الله نیکزادی پناه در نطق میان دستور جلسه علنی امروز – یکشنبه – مجلس شورای اسلامی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: در هفته گذشته همزمان با انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، رژیم جنایتکار و غاصب اسرائیل با پشتیبانی آمریکا ملت مبارز فلسطین را به خاک و خون کشید و بار دیگر غیرقانونی بودن خود را اثبات کرد.
وی خاطرنشان کرد: آقای ترامپ و دولت ظالمش که خود را مدافع حقوق بشر در اقصی نقاط دنیا می‌داند، با بی‌توجهی تمام، این انتقال را جشن می‌گیرد و مانع تصویب بیانیه شورای امنیت مبنی بر انجام تحقیقات مستقل درباره حوادث خونین در نوار غزه می شود.
نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اقدام غیر عقلی را محکوم و انزجار خود را اعلام می داریم.
وی با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس در مورد برجام، گفت: برای مقابله با دشمنی های مستمر آمریکا ، خروج آنها از برجام و حفظ این سند ملی و بین المللی، به همبستگی ملی، خرد جمعی، تکیه بر خودکفایی و خودباوری و اجرای منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیاز داریم.
همچنین اعتماد به گروه مذاکره کننده برجام که مورد تایید می‌باشند ، هوشیاری کامل مسئولین نسبت به سیاست‌های ددمنشانه آمریکا و پیشگیری از روزمرگی ضروری است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات دولت تدبیر و امید، به طرح مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و از مسئولین خواست برای برای بهبود وضعیت توسعه توسعه و آبادانی شرق استان کرمان اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2599

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.