افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بم خطاب به باغداران گفت:

با نصب دوربین در باغات مشارکت بیشتری با نیروی انتظامی داشته باشید

  • کد خبر : 12723
  • 19 مرداد 1402 - 12:22
با نصب دوربین در باغات مشارکت بیشتری با نیروی انتظامی داشته باشید

طلوع ارگ – ناهید ذاکری: سرهنگ یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان بم در نشست خبری چهارشنبه هجدهم مردادماه با اصحاب رسانه در بیان اهمیت و نقش تأثیرگذار رسانه‌ها و نمونه عینی آن در برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورایِ حسینی در بم گفت: در هیچ نقطه ای از کشور در روز تاسوعا و عاشورا مراسمی به […]

طلوع ارگ – ناهید ذاکری: سرهنگ یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان بم در نشست خبری چهارشنبه هجدهم مردادماه با اصحاب رسانه در بیان اهمیت و نقش تأثیرگذار رسانه‌ها و نمونه عینی آن در برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورایِ حسینی در بم گفت: در هیچ نقطه ای از کشور در روز تاسوعا و عاشورا مراسمی به این زیبایی هم از نظر امنیتی و خبری برگزار نشده و این مراسم بی نقص انجام شد. کار رسانه‌ها هم کار سختی بود و اصحاب رسانه از روز قبل از مراسم تاسوعا و عاشورا در محل مستقر شدند و همپوشانی لازم صورت گرفت و تصویری با کیفیت به تمام دنیا حتی خارج از کشور ارسال شد و اکنون دیگر بم را با مراسم تاسوعا و عاشورایِ حسینی می‌شناسند.

وی با اشاره به فصل برداشت محصول خرما و ایجاد امنیت و همچنین همکاری و مشارکت کشاورزان و باغداران تشریح کرد: هر کاری که در این زمینه در خصوص امنیت در فصل برداشت محصول خرما صورت گرفته است فقط اقدام پلیس، سپاه، بسیج، شورای تامین و… بوده است. وی خطاب به باغداران گفت: کشاورزان با نصب دوربین در باغات مشارکت بیشتری با نیروی انتظامی داشته باشند که اگر ‌همکاری مردم در کاری نباشد آن کار به سرانجام نمی‌رسد؛ بنابراین باید بحث مشارکت مردم را جدی گرفت و توصیه می‌کنم مردم پای کار بیایند چه اشکال دارد؟ در بروات و تاج آباد‌ و… که خرما داریم  مردم با استخدام نگهبان و یا نصب دوربین می توانند در برقراری امنیت سهیم باشند ما هم به آنها برنامه می‌دهیم و آنها را حمایت می‌کنیم.شاید پلیس نتواند برای هر محله نیرو بگذارد اما نگهبان محله‌ای که می‌توانیم داشته باشیم مردم در این زمینه اقدام کنند پلیس هم به آنها برنامه می‌دهد و حمایت می‌کند. ما در بحث امنیت با همه ادارات هماهنگ هستیم و آنها را حمایت می‌کنیم و اگر به مامور نیاز داشته باشند در خدمت آنها قرار می‌دهیم تا امنیت برقرار و هر جایی که نیرو لازم داشته باشند ما نیروی آنها را تامین می‌کنیم.

وی در ادامه خطاب به رسانه‌ها گفت: یکی از نهادهایی هم  که ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها، جراید و روزنامه ها دارد نیروی انتظامی است. و ارتباط بین این دو دستگاه بسیار زیاد است و پل ارتباطی میان مردم و مسئولین خبرنگاران با درج خبرهایشان هستند و مردم با خواندن اخبار متوجه می‌شوند که نیروی انتظامی یا بقیه دستگاه ها چه اقداماتی انجام می دهند. از آنجا که همه مردم به رسانه دسترسی دارند زحمت پیام رسانی و اطلاع رسانی به مردم را رزمندگان عرصه خبر و خبر رسانی انجام میدهند که به همه آنها خدا قوت می‌گوییم. در این عرصه کنونی که تمام دشمنان اسلام و نظام حتی با پخش کردن برنامه‌های رایگان در صدد اجرای اهداف مشخصی هستند همه موظف به اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در این زمینه هستیم بنابراین باید فکر، قدرت و هدف دشمن را مدنظر قرار دهیم و این وظیفه بسیار پر اهمیت و سنگین را با آنالیز کردن یک خبر.وظیفه اصحاب رسانه بسیار سنگین است چون دشمن بسیار زرنگ و همین دشمن بهترین عزیزان ما را ترور و به شهادت رساند و اکنون هم روی قشر جوان ما در حال سرمایه‌گذاری می‌باشد و برنامه‌ریزی کرده است و امیدش به آنها است.

وی در خصوص پاسخگویی سامانه ۱۱۰  و اعلام اختلال یا عدم پاسخگویی این سامانه از طرف مردم اظهار کرد: به منظور پاسخگویی سریع این سامانه به استان منتقل شد و تلفن‌های ۱۱۰ استان به صورت شبانه‌روزی در حال پاسخگویی هستند اما متاسفانه در بعضی از جاها تفکیک حوزه استحفاظی در این زمینه خلل ایجاد کرده است، مثلاً کسی که از بروات با ۱۱۰ تماس می‌گیرد به اپراتور ۱۱۰ در نرماشیر وصل می‌شود و این باعث به وجود آمدن ناهماهنگی می‌شود. از نظر پاسخگویی، استان پاسخگو است و اگر تماسی هم گرفته شود آنها به ما اطلاع و ماموریت می‌دهند. اما باید توجه داشت که تعداد ماموریت‌ها زیاد است، مثلاً ممکن است در یک واحد ۵ ماموریت در یک نیاز به رسیدگی داشته باشند که در موارد با تعداد زیاد موردی که در اولویت می‌باشد پاسخ داده می‌شود و بعد به بر اساس اولویت رسیدگی می‌شود و کار مورد ارزیابی پلیس قرار می‌گیرد.

وی در خصوص موتورسیکلت های توقیفی خطاب به مالکان آنها گفت: مالکین موتورسیکلت های توقیفی می‌توانند موتورهای خود را بدون هزینه تحویل بگیرند. گفتنی است در پایان این نشست از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12723

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۱
  1. احیانا دچار اشتباه محاسباتی نشدن اکثر باغها برق ندارن که بخوان دوربین بذارن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.