افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
استاندار کرمان:

با خدا بودن به عدالت است نه بستن دکمه و ردیف کردن انگشترها

  • کد خبر : 2093
  • 29 دی 1396 - 17:07
با خدا بودن به عدالت است نه بستن دکمه و ردیف کردن انگشترها

استاندار کرمان با بیان این مطلب که باخدا بودن به عدالت است نه بستن دکمه تقوا و ردیف کردن انگشترها، تصریح کرد: باید اتوبان توسعه را با سماجت و جسورانه با سرعت خوب طی کنیم.

علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز ۲۷ دی‌ماه در همایش فرمانداران و بخشداران استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شایسته فرمانداران و بخشداران که در دولت دوازدهم تغییر پیدا کرده اند، گفت: رسانه‌ها در دولت یازدهم بدون هیچ چشم داشتی بسیار تلاش کرده‌اند و منصفانه گزارش و اطلاع‌رسانی به‌موقع انجام دادند.

وی با بیان این مطلب که رسانه ها باید به این سبک خود که باعث وحدت و آرامش در استان شده، ادامه دهند، اظهار کرد: کاستی و نقاط قوت زیادی وجود دارد اما نباید فقط به کاستی‌ها توجه کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به سختی‌ها و مشکلات دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نقاط مثبت ما بیشتر از نقاط ضعف است لذا باید بخشداران به میدان بیایند و با استفاده از ظرفیت‌‌های حوزه خود، پیگیر اجرای پروژه‌ها و رفع نواقص شوند.

وی بخشداران، شوراها و رسانه‌ها را پل‌های ارتباطی مردم با دولت دانست و بیان کرد: اطلاعات تسهیلاتی که دولت به مردم می‌دهد باید به صورت دقیق و کامل در اختیار مردم قرار دهید.

رزم‌حسینی با بیان اینکه سنگلاخی در مسیر توسعه کشور وجود دارد که باید این سنگلاخ را با برداشتن سنگ سنگ آن برطرف کنیم، تصریح کرد: باید مانند اول انقلاب به جوانان اعتماد کنیم اما اکنون می‌گویند که نه، تجربه ندارند. فردی که ۷۰ سال دارد باید برود روزنامه بخواند و بازنشسته شود و جا را به جوانان بدهد.

وی با تاکید براینکه باید رابطه تنگاتنگ با مردم به وجود بیاید که متاسفانه نیامده است، مطرح کرد: باید مدیران در جمع مردم باشند، درب‌های اتاق‌های خود را به روی مردم باز کنید و مردم را با پشت درب نگهداشتن تحقیر نکنید. با این رفتارهای خود انتظار داریم که مردم به ما اعتماد کنند، مردم چگونه اعتماد کنند؟

استاندار کرمان با اعتقاد براینکه تظاهرات و راهپیمایی‌ها نباید دولتی باشند بلکه بایستی مردمی باشد، اظهار کرد: مردم باید از مدیران و مسئولان راضی باشند، لذا باید در دولت دوازدهم رابطه خود را با مردم خوب کنید و اگر نمی‌توانید کاری کنید صادقانه بگویید و مردم را معطل نکنید.

وی با اشاره به اینکه با همکاری می‌توانیم، توسعه را رقم بزنیم، تصریح کرد: برای دریافت مجوز برخی از پروژه‌های بزرگ در استان چند سال تلاش کردیم اما بالاخره مجوز احداث آنها را اخذ کردیم، بنابراین با همکاری و پیگیری می‌توانیم موانع را برطرف کنیم.

رزم‌حسینی با بیان این مطلب که با خدا بودن به عدالت است نه به بستن دکمه تقوا و ردیف کردن انگشترها تصریح کرد: باید اتوبان توسعه را با سماجت و جسورانه با سرعت خوب طی کنیم./ایسنا

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2093

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.