افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی۲۷ طرح درمانی، بهداشتی و رفاهی در شرق استان کرمان افتتاح شد

  • کد خبر : 4240
  • 10 تیر 1398 - 16:41
با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی۲۷ طرح درمانی، بهداشتی و رفاهی در شرق استان کرمان افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان بم از ۲۷ پروژه عمرانی؛ درمانی، بهداشتی و رفاهی در این دانشگاه مورد بهره برداری گرفت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از برنا،  دکتر عباس زاده افزود: ۲ پروژه درمانی شامل بخش الحاقی بیمارستان آموزشی و درمانی پاستور با زیربنای ۲ هزار و ۸۷۵ مترمربع و هزینه بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال که شامل بخش‌های غربالگری، درمان سرطان، مراقبت‌های ویژه نوزادان و بستری مردان با ۷۸ تخت بیمارستانی و همچنین ساختمان بخش روانپزشکی مرکز آموزشی درمانی پاستور با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و دارای ۲۲ تخت بیمارستانی و هزینه بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی اظهارداشت: در این سفر تعداد ۲۵ پروژه بهداشتی و رفاهی دیگر با زیر بنای سه هزار و ۴۵ مترمربع و هزینه ساخت بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال و تعداد ۱۱ خانه بهداشت با زیربنای مجموع ۹۹۰ مترمربع و هزینه ۱۸ میلیارد ریال در روستاهای ریگان دیگر شهرستان شرقی استان کرمان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم تصریح کرد: تعداد چهار مرکز جامع سلامت در روستاهای سروند و چاه ملک شهرستان ریگان و روستاهای برج معاذ و اسدآباد اولیا شهرستان فهرج با مجموع زیر بنای ۲ هزار و ۱۹۰ متر مربع و هزینه بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و همچنین ۱۰ پانسیون پزشک با زیربنای ۸۵۵ مترمربع و هزینه ۵۰ میلیارد ریال در شهرستانهای فهرج و ریگان قابل بهره برداری است.

عباس‌زاده ضمن تاکید براینکه با همه اراده و توان در خدمت اهداف وزارت بهداشت در شرق استان کرمان هستیم، به پروژه‌های عمرانی در بخش بهداشت و درمان در شرق استان اشاره کرد و عنوان کرد: ۷۳ پروژه بهداشتی و درمانی در شرق استان هم اکنون در حال اجراست که اگر اعتبارات آنها تأمین شود، می‌توانیم تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4240

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.