افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024
رئیس شورای عالی استانها در بم عنوان کرد:

با توجه به اینکه شهروند افتخاری بم انتخاب شدم تلاش می‌کنم وظیفه خودم را در قبال مردم داغدیده و انقلابی بم انجام دهم

  • کد خبر : 11191
  • 13 مهر 1401 - 19:41
با توجه به اینکه شهروند افتخاری بم انتخاب شدم تلاش می‌کنم وظیفه خودم را در قبال مردم داغدیده و انقلابی بم انجام دهم

نشست پرویز سروری رئیس شورای عالی استانها با اعضا شوراهای اسلامی شرق استان کرمان و با حضور حجت الاسلام دانشی امام جمعه و صادق دادالله پور معاون عمرانی فرماندار بم صبح امروز چهارشنبه سیزدهم مهر در سالن پرستو ارگ جدید بم برگزار شد. به گزارش طلوع بم، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها در […]

نشست پرویز سروری رئیس شورای عالی استانها با اعضا شوراهای اسلامی شرق استان کرمان و با حضور حجت الاسلام دانشی امام جمعه و صادق دادالله پور معاون عمرانی فرماندار بم صبح امروز چهارشنبه سیزدهم مهر در سالن پرستو ارگ جدید بم برگزار شد.

به گزارش طلوع بم، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها در این نشست گفت: اگر ما بطور مستقیم با جامعه شورای کشور ارتباط داشته باشیم و آنها هم مطالبشأن را به ما منتقل کنند در تصمیماتی که ما در شورای عالی برای هر فصلِ مشکلات جامع شورای کشور خیلی موثر است به همین دلیل تلاش ما این است که در دیدارهای استانی که در کل کشور داریم جلسات نزدیک با همه سطوح مختلف جامع شورایی از جمله بخش، روستا، شهر، شهرستان و استان فراهم شود و حتما این را سرمایه بزرگی برای خودمان میدانیم و انتقال این مشکلات، نیازها و پیشنهادات تصمیمات ما را در شورای عالی استانها غنی سازی می‌کند.

وی در خصوص مهمترین مشکلات شوراها در سطح کشور گفت: واقعیت این است که بین توقعاتی که از جامعه شورایی وجود دارد و امکاناتی که آنها برای اعمال مأموریت هایشان دارند فاصله زیادی وجود دارد یعنی ما تنها ظرفیتی هستیم در کشور که مسئولین توقع دارند که صرفاً با ایثارگری کار کنیم ما هم خیلی خوشحالیم که این روحیه ایثارگری در جامعه شورایی هست اما انجام وظایفی که به آنها واگذار می‌شود منهای تقویت آنها امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: باید یک پیشرفت و توسعه متوازنی در بخش ظرف و مظروف در جامعه شورایی به وجود بیاید؛ نمی شود اگر یک قسمتی از جامعه شورایی امکان دسترسی به مسیولین را ندارد محروم باشد و دیگری از امکانات برخوردار باشد ما بدنبال این هستیم و با  وزارت کشور جلسات فشرده ای داریم که ان شاءالله بتوانیم زمینه های عدالت در توزیع امکانات و برخورداری جامعه ایرانی از همه ظرفیت‌ها استفاده شود؛ به همین دلیل فکر می‌کنیم که تعاملات ما با قوه قضاییه، مقننه و مجریه باید هر روز توسعه پیدا کند

وی یادآور شد: جامعه شورایی ما ۱۲۶ هزار نفر از سطح بخش، روستا،شهر، شهرستان و استان و شورای عادی می‌باشد که رقم مناسبی است چون همه اعضاء معتمد مردم هستند.

وی در خصوص مشکلاتی که در بم  بعد از زلزله هنوز وجود دارد گفت: با توجه به اینکه شهروند افتخاری بم انتخاب شدم تلاش می‌کنم وظیفه خودم را در قبال مردم داغدیده و انقلابی بم انجام دهم.

منصور عزیزآبادی رئیس شورای اسلامی استان کرمان و شورای شهر بم نیز در این جلسه ضمن اشاره به ظرفیت های زیاد شورای عالی استانها گفت: یکی از مهمترین ظرفیتهای شورای عالی استانها، ارائه دادن طرح یا لایحه به صورت مستقیم به مجلس است که می شود از این ظرفیت در جهت خدمت به مردم اقدامات خوبی را انجام داد. وی خاطرنشان کرد: تلاشها برای برگشت ارزش افزوده به شهر بم را با جدیدت دنبال می کنیم.

عزیزآبادی همچنین از رئیس شورای عالی استانها که نائب رئیس شورای شهر تهران هم است در خواست کرد تا پروژه ساماندهی بهشت زهرای بم که در زمان زلزله بم توسط مقام معظم رهبری به شهرداری تهران واگذار شده بود را به پایان برسانند.

گفتنی است در این نشست با اهدای لوحی توسط شهرداری و شورای شهر بم پرویز سروری به عنوان شهروند افتخاری بم انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11191

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.