افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
فرماندار شهرستان بم:

باغات بم اجازه تغییر کاربری ندارند

  • کد خبر : 2104
  • 01 بهمن 1396 - 15:33
باغات بم اجازه تغییر کاربری ندارند

هادی شهسوارپور پیش از ظهر امروز در جلسه کمسیون عمران شهری اظهار داشت: باغات بم به هیچ عنوان اجازه  تغییر کاربری داده نمی‌شود. فرماندار بم گفت: از آنجا که بم ثبت جهانی شده و به عنوان باغ شهر ایران شناخته می‌شود، مسؤولان مرتبط باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا هیچگونه تغییر کاربری در خصوص […]

هادی شهسوارپور پیش از ظهر امروز در جلسه کمسیون عمران شهری اظهار داشت: باغات بم به هیچ عنوان اجازه  تغییر کاربری داده نمی‌شود.

فرماندار بم گفت: از آنجا که بم ثبت جهانی شده و به عنوان باغ شهر ایران شناخته می‌شود، مسؤولان مرتبط باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا هیچگونه تغییر کاربری در خصوص باغات در این شهرستان انجام نشود.

وی افزود: باید سازمان‌هایی مانند شهرداری، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و مسکن و شهرسازی با تشکیل یک کارگروه باغات بم را شناسنامه‌دار کنند تا کسی نتواند در آن تغییراتی بوجود آورد.

وی با بیان اینکه در اطراف ارگ قدیم باید روشنایی کامل صورت بگیرد تا شهروندان و گردشگران از مناظره طبیعی بیشتر استفاده کنند، عنوان کرد: شهرداری‌های بم و بروات باید مسیرهای گردشگری ویژه قنوات را باز کرده و تابلو‌های اهنمایی و رانندگی را به دو زبان فارسی و انگلیسی داشته باشند تا مسافران خارجی دچار سردرگمی نشوند./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2104

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.