افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024

بازدید سرزده استاندار کرمان از بیمارستان ۱۱۰تختخوابی جیرفت

  • کد خبر : 1425
  • 24 مهر 1396 - 12:34
بازدید سرزده استاندار کرمان از بیمارستان ۱۱۰تختخوابی جیرفت

استاندار کرمان به همراه جمعی از اعضای شورای تامین صبح امروز (دوشنبه )به صورت سرزده از بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه خدمات دهی و مشکلات این بیمارستان قرار گرفت .

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت روز دوشنبه در حاشیه این بازدید گفت: هر چند این بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی است ولی به علت میزان بالای مراجعات زیاد مردم اینک ۲۲۸ تخت فعال دارد.
ابوالقاسم امیرمحمودی افزود: با توجه به حجم خدمات رسانی با کمبود نیرو مواجه هستیم که امیدواریم این مشکل برطرف شود.
وی به افتتاح دستگاه ام .آر .آی بیمارستان امام خمینی(ره) در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: این دستگاه از پیشرفته ترین نوع دستگاه ام .آر. آی موجود در ایران است که با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار با حمایت دولت تدبیر و امید و پیگیری نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی راه اندازی شد.
وی اظهار کرد: دستگاه ام .آر. آی نصب شده در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت با کیفیت عکسبرداری ۱.۵ برابر است که این کیفیت سه برابر ظرفیت و کیفیت دستگاه های موجود در بازار است.
رئیس بیمارستان جیرفت بیان کرد: قبل از راه اندازی این دستگاه مردم برای ارایه خدمات مجبور به مراجعه به مرکز استان و شهرستان بم بودند که با حمایت دولت تدبیر و امید این مهم برای مردم منطقه جنوب کرمان میسر شد.
وی افزود: همچنین برای خرید ساختمان و تاسیسات این ساختمان به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه ساختمان بخش ام. آر. آی ۷۰۰ متر مربع زیربنا دارد گفت: این ساختمان شامل بخش های رادیولوژی، سی تی اسکن و ام. آر. ای است.
استان پهناور کرمان دارای چهار دانشگاه علوم پزشکی است و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
شهرستان جیرفت با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان است./ایرنا

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1425

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.