افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

بازدید استاندار کرمان از چند طرح صنعتی و معدنی در جیرفت

  • کد خبر : 2117
  • 05 بهمن 1396 - 20:16
بازدید استاندار کرمان از چند طرح صنعتی و معدنی در جیرفت

رزم حسینی در سفر به شهرستان جیرفت ابتدا از کارخانه تولید مس کاتد بازدید کرد.اسکندری نسب رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت جنوب استان گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری کامل بخش خصوصی و بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی  ۹۰در دست ساخت است . وی افزود: این مجموعه با ظرفیت […]

رزم حسینی در سفر به شهرستان جیرفت ابتدا از کارخانه تولید مس کاتد بازدید کرد.اسکندری نسب رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت جنوب استان گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری کامل بخش خصوصی و بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی  ۹۰در دست ساخت است .
وی افزود: این مجموعه با ظرفیت تولید ۵هزار تن مس کاتد که یکی از مجموعه های بزرگ صنعت و معدن مس کشور محسوب می شود حدود ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم فراهم می کند.
وی گفت: این کارخانه دو معدن با ذخیره حدود ۲۰میلیون تن دارد که در مدت یک سال اخیر به بهره برداری رسیده است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت جنوب استان افزود: برای فرآوری این معادن نیز علاوه بر کارخانه مس کاتد ، ۶ کارخانه دیگر با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در دست ساخت است.
همچنین استاندار کارخانه تولید ام دی اف را هم افتتاح کرد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت جنوب استان گفت: این کارخانه  سالانه ظرفیت تولید  ۵۰۰ تن ورق را دارد و زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم کرده است .

همچنین استاندار از روند ساخت کارخانه تولید لوله پلی اتیلن در شهرک صنعتی شماره ۲ بازدید کرد.
در این بازدید اعلام شد این کارخانه که سرمایه گذار بخش خصوصی برای آن ۶ میلیارد تومان هزینه کرده است می تواند سالانه ۵۰۰ هزار تن لوله و تجهیزات سیستم های نوین آبیاری را تولید کند.
رزم حسینی از روند ساخت کارخانه صنایع مس جیرفت در منطقه تنگ سرگز اسفندقه هم بازدید کرد که تا دو ماه آینده این کارخانه به بهره برداری خواهد رسید و محصول تولیدی آن مس کاتدی است./صدا و سیما

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2117

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.