افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024

اکبر نجفی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بم معرفی شد.

  • کد خبر : 2835
  • 23 مرداد 1397 - 18:25
اکبر نجفی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بم معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از فارس، امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان ضمن تقدیر از محمدرضا فداء فرمانده انتظامی سابق این شهرستان، اکبر نجفی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بم معرفی شد. ناصر فرشید جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: ما این امنیت را مدیون خون شهدا، تلاش […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از فارس، امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان ضمن تقدیر از محمدرضا فداء فرمانده انتظامی سابق این شهرستان، اکبر نجفی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بم معرفی شد.

ناصر فرشید جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: ما این امنیت را مدیون خون شهدا، تلاش و جانفشانی جانبازان، ایثارگران، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، فرمانده معظم کل قوا و مسوولان خدوم و صدیق نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید همواره مردم را همراه خود داشته باشیم زیرا طبق فرموه امام خمینی (ره) در بحث تولید و حفظ امنیت همه ما وظیفه داریم.

جانشین انتظامی استان کرمان تصریح کرد: امنیت مانند یک مثلث است که یک ضلع آن‌ مردم، یک ضلع دستگاه‌های اداری و ضلع دیگر دستگاه‌های امینتی و نظامی هستند و می‌طلبد همه در این مسیر تلاش کنند.

محمدرضا فداء فرمانده سابق انتظامی شهرستان بم اظهار داشت: در چهار سال گذشته در شهرستان بم با همراهی و تلاش همه همکاران و مسوولان شهرستان توانستیم خدمات خوبی ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه کشف بیش از ۲۱ تن انواع مواد مخدر و کشف بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق از جمله اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی در چهار سال گذشته در بم است، افزود: سعی ما برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان و احساس آرامش توسط مردم است.

فداء با اشاره به اقدامات شایسته در حوزه سازندگی و عمران از همکاری مسوولان شهرستان و مدیران منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و کارخانجات خودروسازی تشکر و قدردانی کرد.

هادی شهسوارپور فرماندار بم اظهار داشت: قرار گرفتن بم در مسیر جاده ترانزیت این منطقه را از اهمیت خاصی برخوردار کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به همجواری بم با استان سیستان و بلوچستان و مرز کشورهای افغانستان و پاکستان شاهد اقدامات تروریستی، ترانزیت و قاچاق کالا، مواد مخدر و افاغنه هستیم.

فرماندار بم ابراز داشت: برقراری نظم و امنیت باید به صورت جدی پیگیری شود زیرا امنیت پایه و اساس توسعه است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2835

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.