افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

اول مهر ۱۴۰۱ هیچ کلاس درسی نباید خالی از معلم باشد

  • کد خبر : 10460
  • 27 اردیبهشت 1401 - 12:00
اول مهر ۱۴۰۱ هیچ کلاس درسی نباید خالی از معلم باشد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان، گفت: نظارت بر فرایند نقل و انتقالات ضروری است و اول مهر 1401 هیچ کلاس درسی نباید خالی از معلم باشد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، رضا رضایی با بیان این که آموزش و پرورش هم به لحاظ ساختاری و هم محتوایی اصلی ترین و مهمترین دستگاه نظام است، گفت: طبق فرموده اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) “آموزش و پرورش محور توسعه این کشور است” تا زمانی که مسئول هستیم باید برای تعالی آموزش و پرورش تلاش کنیم، فراموش نکنیم “عمر چون برف است و آفتاب تموز” به ویژه عمر مسئولیتی که کوتاه تر است، به ناگاه می بینیم که زمان به سرعت گذشته و دستمان خالیست، باید به شدت پیگیر مسائل تربیتی دانش آموزان و نسل کودک و نوجوان باشیم.

وی گفت: دیروز در استانداری کرمان پاسخگوی کسانی بودم که با سامانه سامد ارتباط می گرفتند، بیشتر پرسش ها و مطالبات مردم در خصوص نیروهای طرح امین، پیش دبستانی، ماده ۲۸، طرح خرید خدمات آموزشی و…و موضوع نقل و انتقالات بود، تا جایی که می توانیم باید از مشکلات مردم کم کنیم، موضوع تنوع نیروهای آموزش و پرورش باید یک بار برای همیشه تمام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نقل و انتقالات موضوع مهمی است که باید این فرایند با دقت و سرعت انجام شود، اولویت اول ما این است کلاس درس اول مهر خالی از معلم نباشد، نظارت بر فرایند نقل و انتقالات ضروری است که با کمبود نیرو در آینده مواجه نباشیم.

رضایی تاکید کرد: توجه به حضور و غیاب همکاران، موضوع ثبت نام دانش آموزان، نگهداری با حساسیت اموال مدارس، توجه به موضوع بیکاری پنهان و دقت در اجرای طرح رتبه بندی معلمان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همه امتیازهای همکاران برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان محاسبه می شود، هر همکاری هر رتبه ای بگیرد تا ۵ سال آینده رتبه دیگری نمی گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات باید مامن مردم به ویژه قشر فرهنگی و پیگیر مسائل آموزش و پرورش باشند، باید به گونه ای رفتار کنند که مردم بتوانند آزادانه مشکلات و حرف های خود را با این کارشناسان در میان بگذارند.

برپایه این گزارش، گردهمایی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور مدیرکل و رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در سالن اجتماعات هتل آسمان کرمان برگزار شد.

در این گردهمایی همچنین از نرگس فرودنیا کارشناس مسئول سابق اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به واسطه خدمات چندین ساله اش، تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10460

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.