افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024
معاون فرمانده انتظامی استان کرمان:

اول مهرماه مرکز آموزش سربازی در بم افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 6882
  • 29 شهریور 1399 - 10:53
اول مهرماه مرکز آموزش سربازی در بم افتتاح می‌شود

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در روز اول مهرماه مرکز آموزش سربازی را در بم افتتاح می کنیم.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، مجید خواجوئی نژاد ۲۷ شهریورماه در نشست خبری اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما در جنگ به نیروی مردمی متکی بودیم و رده ای را نمی توانیم مستثنی کنیم که در جنگ نقش نداشته باشد.

وی افزود: در حوزه امنیت نیز همچنان این وضعیت ادامه دارد و مشارکت و نقش مردم می تواند اثرگذار باشد زیرا امنیت یک مسئولیت اجتماعی است.

خواجوئی با اشاره به رزمایش مواسات و همدلی گفت: از سال ها قبل درگیر مشکل بودیم اما راهکار قانونی نداشتیم که با دید وسیع و جامع مقام معظم رهبری، راهی برای ادامه مشارکت ها باز شد. نظام جمهوری اسلامی نظام مردمی است و مواردی مانند مواسات و مشارکت مردمی دارد که در نیروی انتظامی اهدای بخشی از حقوق ماهیانه برای مردم نیازمند انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دفاع همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: ۲۹ شهریورماه جاری و در راستای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع نمایشگاه “نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس” در محل موزه دفاع مقدس افتتاح می شود.

معاون فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: تامین امنیت یکی از وظایف اصلی ناجاست که به این نقش در همه برنامه های هفته دفاع مقدس توجه شده و همچنان در کنار مردم هستیم.

وی اظهار کرد: برنامه روز سرباز در مجتمع آموزشی شهید مطهری برگزار می شود زیرا بخش عظیم و مؤثری که در حوزه های دفاع تأثیرگذار بود، سربازان بودند که عنوان افتخاری همه نیروهای مسلح است و ما افتخار سربازی را داریم.

خواجوئی با اشاره به سخنرانی فرماندهان انتظامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه هفته آینده در ۱۱ شهر استان گفت: رژه خدمات مردم یاری و پزشکی استان با توجه به ضریب نفوذ جغرافیایی فرماندهی انتظامی در نقاط کمتر برخوردار از بهداشت در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در روز اول مهرماه مرکز آموزش سربازی را در بم افتتاح می کنیم.

در این نشست برنامه های ارتش برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز اعلام و بیان شد: نمایشگاه پدافند نظامی در هوانیروز کرمان در ۳۰ شهریورماه جاری افتتاح می شود و عموم مردم می توانند از آن بازدید کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6882

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.