افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024
دادستان کرمان خبر داد

انهدام باند سازمان یافته اراذل و اوباش در استان کرمان

  • کد خبر : 13579
  • 26 دی 1402 - 12:58
انهدام باند سازمان یافته اراذل و اوباش در استان کرمان

دادستان مرکز استان کرمان از متلاشی شدن یک باند سازمان یافته اراذل و اوباش با رصد اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات فراجا خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، مهدی بخشی امروز ۲۶ دی ماه در تشریح این خبر بیان کرد: به دنبال تشکیل کارگروه برخورد با اراذل و اوباش در دادسرای مرکز استان کرمان با محوریت معاون حقوق عامه دادستانی و با عضویت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، سازمان اطلاعات سپاه، پلیس آگاهی و اداره اطلاعات، رصد تحرکات یک باند سازمان یافته اراذل و اوباش در دستور کار قرار گرفت و شب گذشته با دستور قضایی، مأموران به محور تردد این باند عزیمت و موفق به توقیف یک دستگاه خودرو شدند که در نقش راه پاک کن جلوتر از خودروی اصلی حرکت می‌کرد.

مدعی العموم در استان کرمان افزود: در عملیات مذکور، ضمن دستگیری چهار نفر از عوامل اصلی، مقادیر قابل توجهی از انواع مشروبات الکلی خارجی کشف شد.

وی تاکید کرد: برخورد قاطع با مجرمان حرفه‌ای به ویژه کسانی که مخل نظم و امنیت هستند، در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

بخشی با اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکلی در بسیاری از موارد از عوامل زمینه ساز وقوع جرائم خشن مانند قتل و ضرب و جرح عمدی است، گفت: دستورات ویژه‌ای برای برخورد قاطع و بدون اغماض با قاچاق، تولید و توزیع مشروبات الکلی به ضابطان قضایی استان ابلاغ شده و در نظر گرفتن اشد مجازات برای این مجرمان در راستای پیشگیری و جلوگیری از تکرار جرم است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.