افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
فرماندار بم خبر داد :

انجام مطالعات احداث سد زیرزمینی ابارق بم

  • کد خبر : 1520
  • 14 آبان 1396 - 9:10
انجام مطالعات احداث سد زیرزمینی ابارق بم

فرماندار بم گفت: در زمینه احداث سد زیرزمینی ابارق کارهای مطالعاتی آن انجام شده و پیگیر هستیم تا اعتبار آن جذب شود.

رضا اشک شنبه شب در جلسه بررسی مشکلات روستاهای منطقه تهرود و ابارق این شهرستان که با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان شهرستان، دهیاران، شوراها و جمعی از مردم برگزار شد ضمن تشکر از مردم بم برای حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار داشت: در جلسه‌ای که چند ماه قبل در ابارق داشتیم مواردی به تصویب رسید که اجرای بلوار اصلی و زیرگذر جاده اصلی در حال اجرا است.

فرماندار بم بیان اینکه در زمینه احداث سد زیرزمینی ابارق نیز کارهای مطالعاتی آن انجام شده و پیگیر هستیم تا اعتبار آن جذب شود، عنوان کرد: در زمینه ایجاد اشتغال در این منطقه شهریور ماه سال گذشته مجوز بهره‌برداری از معدن روی اخذ شد و به‌زودی کارخانه تولید شمش روی با ۴۰۰ نفر اشتغال احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما به صورت جدی پیگیر بهره‌برداری از معدن مس و احداث کارخانه مس  هستیم که اشتغال زیادی را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) دار قالی در اختیار مددجویان کمیته گذاشته شده و  همچنین با کمک دهیاری در منازل افراد بی‌بضاعت دار قالی مستقر شده است.

اشک خاطرنشان کرد: حدود ۳۷۶ هکتار آبیاری تحت فشار در منطقه در مرحله تشکیل پرونده و  اجرا است و خواسته ما این است که همه کشاورزان به آبیاری تحت فشار روی بیاورند./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1520

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.