افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024

انتقال نافرجام ۲۵ کیلو شیشه در بم

  • کد خبر : 13369
  • 14 آذر 1402 - 22:55
انتقال نافرجام ۲۵ کیلو شیشه در بم

فرمانده انتظامی بم گفت: از ٢ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید که در قالب مسافرت از شرق کشور عازم استان‌های مرکزی بودند، ۲۵ کیلو شیشه کشف شد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، سرهنگ یوسف سلیمانی روز سه شنبه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودروهای عبوری محور اصلی این شهرستان یک دستگاه خودروی پراید را جهت بررسی متوقف کردند.
وی اظهارداشت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۵ کیلو مواد روانگردان شیشه که از سمت مرزهای شرقی در حال انتقال به استان‌های مرکزی بود را کشف و در این رابطه دو متهم که در قالب مسافرت خانوادگی عازم مرکز کشور بودند را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، تصریح کرد: شیشه یکی از مواد روانگردان بسیار خطرناک است که به دلیل ساختار صنعتی و آزمایشگاهی خاصی که دارد به سرعت فرد را معتاد و با تاثیر بر اعصاب و روان فرد مصرف کننده را برای لحظاتی از حالت تفکر منطقی خارج و حتی فرد را به یک جانی خطرناک تبدیل می‌کند که در این خصوص حوادث بسیار تلخی هم توسط اینگونه افراد به وقوع پیوسته و به کرات بر خودداری از گرایش به هرگونه ماده رونگردان تاکید شده است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13369

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.