افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024
معاون وزیر ورزش و جوانان:

افکار عمومی کوچک‌ترین خطا را از سوی کارگزاران و مدیران نمی‌پذیرد

  • کد خبر : 11931
  • 03 اسفند 1401 - 12:10
افکار عمومی کوچک‌ترین خطا را از سوی کارگزاران و مدیران نمی‌پذیرد
معاون توسعه مدیریت و تامین منابع وزیر ورزش و جوانان گفت: شرایط کشور به گونه‌ای است که نه قانون و نه افکار عمومی کوچک‌ترین خطا را از سوی کارگزاران و مدیران نمی‌پذیرند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، برنا فیروزی صبح امروز سوم اسفندماه در گردهمایی مدیران کل، معاونان توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور در کرمان با قدردانی از میزبانی این شهر و ابراز خرسندی از حضور در پایتخت مقاومت جهان اسلام و تجدید میثاق با شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کنار عقلانیت و تدبر و برخورداری از شجاعت، نماد اخلاص و خدمت به همنوع بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف از این گردهمایی، توانمندسازی همکاران است، افزود: ماموریت شرکت کنندگان در این گردهمایی حول منابع انسانی است که سرمایه های مهم و ارزشمندی هستند.

فیروزی تصریح کرد: در حوزه منابع انسانی، انتخاب همکاران شایسته و واگذاری صحیح ماموریت‌ها، آموزش و توسعه، هدایت و نظارت هوشمندانه و تکریم و جبران خدمات همکاران پیش روی ماست.

معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در منابع مالی نیز تامین، تحلیل و تخصیص منابع، هزینه کرد صحیح، ارزیابی عملکرد، نظارت مستمر و بهسازی و توسعه جزو تکالیف ماست.

وی افزود: این موارد نشان می‌دهد چقدر تکالیف جدی درحوزه مسئولیت خود داریم و مدیران با این حجم از اختیارات و مسئولیت‌ها برای هم‌افزایی و شاید بازنگری و در صورت لزوم تنظیم فرآیندهای اجرایی به منظور سرعت بخشیدن به کار در عین صحت و سلامت و توجه و صیانت از خود و مدیران در این گردهمایی دور هم جمع شدیم تا با مشورت و تبادل نظر مطالب خوبی دستگیرمان شود.

فیروزی تصریح کرد: در حوز مسئولیتمان هر روز با تصمیم گیری مواجه هستیم و از طرف دیگر تکالیف بسیاری داریم و همه تصمیمات باید صحیح باشد و در قبال تصمیمات صحیح، دستگاه قدردان زحمات شما خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تدارک کارگاه های آموزشی و توانمندسازی در گردهمایی دو روزه مدیران کل، ذیحسابان و معاونان توسعه مدیریت و منابع ادارات کل ورزش و جوانان کشور در کرمان اظهار کرد: فکر می کنم بهره وری بالایی این دوره داشته باشد و برنامه های خوبی تدارک دیده شده است. ضمن اینکه باید تبادل نظر کرد و مشکلات به ما منعکس شود.

وی تصریح کرد: لازم است از مشورت دستگاه‌های نظارتی قبل از تصمیم گیری استفاده کنیم. دستگاه‌های نظارتی نیز مشتاق کمک کردن هستند و بنا بر مچ‌گیری نیست.

فیروزی با اشاره به مطالبات ستاد از استان ها گفت: نباید فقط به دنبال جذب منابع دولتی باشیم. درمورد اقتصاد ورزش فکر بکنید. درباره جذب منابع و مشارکت‌ها؛ برخی استان‌ها در این زمینه فعال بوده و به نظر می‌رسد ظرفیت های زیادی در زمینه وجود دارد و هرچه در حوزه منابع نظارت بیشتر شود، خلق منابع جدید بیشتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این مراسم گفت: در چهار سال اخیر بیش از ۳۵۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان کرمان اضافه شده و توسعه فضاهای ورزشی در دستور کار است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11931

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.