افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
رییس گمرک بم در گفتگو با طلوع اعلام کرد:

افزایش واردات و صادرات و درآمد گمرک بم در شش ماهه نخست سال

  • کد خبر : 9287
  • 29 مهر 1400 - 20:13
افزایش واردات و صادرات و درآمد گمرک بم در شش ماهه نخست سال

روح‌اله بهرامی رییس گمرک شهرستان بم در گفتگو با خبرنگار طلوع در خصوص صادرات گمرک منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بیان کرد: صادرات گمرگ این منطقه در شش ماه نخست سال جاری بالغ بر ۹۰۰۰ تن به ارزش ۳۹ میلیون دلار بوده است. وی ادامه داد: این میزان صادرات که عمدتا محصول خرما بوده، نسبت […]

روح‌اله بهرامی رییس گمرک شهرستان بم در گفتگو با خبرنگار طلوع در خصوص صادرات گمرک منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بیان کرد: صادرات گمرگ این منطقه در شش ماه نخست سال جاری بالغ بر ۹۰۰۰ تن به ارزش ۳۹ میلیون دلار بوده است. وی ادامه داد: این میزان صادرات که عمدتا محصول خرما بوده، نسبت به مدت مشابه سال قبل به لحاظ ارزش ۱۷۰ درصد و از لحاظ وزنی۱۴۱ درصد با رشد همراه بوده است.
بهرامی در ادامه در خصوص واردات شش ماهه نخست سال جاری از این گمرک افزود: واردات گمرک بم عمدتا اجزا و قطعات خودرو به وزن ۲۴۰۰۰ تن و با ارزش بالغ بر ۳۵۴ میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزشی ۲۸ درصد و از لحاظ وزنی ۲۱ درصد رشد داشته است. وی در پایان گفت: درآمد گمرک این منطقه شش ماهه اول بالغ بر ۴۳۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۶۲ درصد افزایش همراه بوده است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.