افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

افزایش قیمت کالاهای اساسی قشر ضعیف جامعه را تحت فشار شدید قرار داده است

  • کد خبر : 6060
  • 11 خرداد 1399 - 16:42
افزایش قیمت کالاهای اساسی قشر ضعیف جامعه را تحت فشار شدید قرار داده است

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش قیمت کالاهای اساسی قشر ضعیف جامعه را تحت فشار شدید قرار داده است.

به گزارش طلوع بم به نقل از خانه ملت، موسی غضنفرآبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) از مردم شهرستان های شرق استان کرمان به دلیل اعتماد به خود تشکر کرد و خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: امروز افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم به ویژه قشر ضعیف را تحت فشار شدید قرار داده است چرا نظارت جدی در برخورد با محتکران وجود ندارد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور نیز، گفت: استان کرمان در آتش ضعف مدیریت می سوزد، با وجود اینکه از این مسئله اطلاع دارید چرا هیچ اقدامی در این زمینه صورت نمی گیرد مردم نباید فدای جناح گرایی و باندبازی برخی افراد شوند.

وی تاکید کرد: بنده هیچ شأنی برای خود به جز نوکری برای مردم قائل نیستم برهمین اساس دست همکاری وتعامل را برای حل مشکلات مردم به سمت دولتمردان دراز می کنم اما با مدیریت ضعیف و ناتوان، ضعیف و فرسوده نمی توان مشکلات مردم را حل و فصل کرد.

غضنفرآبادی همچنین به وزیر نیرو بابت پیگیری موضوع انتقال آب شرب از سد نسا به سمت بم و روستاهای در مسیر تذکر داد و همچنین خطاب به وزیر صمت عنوان کرد: خودروسازی بم نیز که جوانان بسیاری را بیکار کرده باید مورد توجه قرار گیرد./

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6060

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.