افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو

افتتاح خط تولید چری تیگو۷ در ارگ جدید بم

  • کد خبر : 779
  • 25 تیر 1396 - 17:55
افتتاح خط تولید چری تیگو۷ در ارگ جدید بم

سال جدید سالی مهم برای این شرکت در زمینه ارتقاء کیفی محصولات خواهد بود چراکه خط رنگ جدید مدرن و همچنین سالن جدید بدنه سازی در راستای ارتقاء کیفیت محصولات ساخته خواهد شد. ۱۴ تیرماه ، با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو طی مراسمی خط تولید خودروی تیگو۷ افتتاح شد. به گزارش عصر ایران […]

سال جدید سالی مهم برای این شرکت در زمینه ارتقاء کیفی محصولات خواهد بود چراکه خط رنگ جدید مدرن و همچنین سالن جدید بدنه سازی در راستای ارتقاء کیفیت محصولات ساخته خواهد شد.

۱۴ تیرماه ، با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو طی مراسمی خط تولید خودروی تیگو۷ افتتاح شد.

به گزارش عصر ایران ، در این مراسم مدیر کارخانه شرکت صنایع خودروسازی مدیران با اشاره به اهمیت خودرو تیگو۷ به لحاظ جایگاه محصول و کیفیت گفت: حاصل همکاری شرکت چری با مدیران خودرو از سال ۲۰۰۹ به صورت جوینت ونچر تولید بیش از ۲۵۰۰۰۰ خودرو بود که حاصل اعتماد شایسته مشتریان به برند چری بوده است .

وی افزود: سال جدید سالی مهم برای این شرکت در زمینه ارتقاء کیفی محصولات خواهد بود چراکه خط رنگ جدید مدرن و همچنین سالن جدید بدنه سازی در راستای ارتقاء کیفیت محصولات ساخته خواهد شد.

به گفته مدیر کارخانه شرکت صنایع خودروسازی مدیران تیگو۷ هم اکنون آماده تولید انبوه شده و از سوی دیگر نیز کلیه قطعات یدکی آن نیز تهیه و  آماده ارسال به نمایندگان می باشد که نشان دهنده برنامه وسیع سازنده برای ورود به بخش بالاتر بازار میباشد./عصر ایران

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=779

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.