افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد

اعزام نیروهای امدادی و درمانی هلال احمر کرمان به عراق

  • کد خبر : 11087
  • 10 شهریور 1401 - 11:58
اعزام نیروهای امدادی و درمانی هلال احمر کرمان به عراق
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر استان کرمان در خدمت رسانی به زائرین اربعین در داخل استان گفت: بیش از ۶۰ نیروی امدادی، درمانی، حراست و داوطلب این جمعیت به پست های مرزی، مسیر راهپیمایی اربعین و عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، رضا فلاح در جلسه ستاد استانی اربعین حسینی با اشاره به این که هلال احمر با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین است، گفت: بیش از ۶۰ نیروی امدادی، درمانی، حراست و داوطلب این جمعیت به پست های مرزی، مسیر راهپیمایی اربعین و عتبات عالیات اعزام شدند.

وی افزود: هم چنین ۶ دستگاه آمبولانس و تریلر جهت امدادرسانی، انتقال دارو و تجهیزات پزشکی به کشور عراق از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمان اعزام شده است.

فلاح با اشاره به برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک های ویژه رابطین بهداشتی موکب ها در جمعیت هلال احمر مرکز استان خاطرنشان کرد: در همین راستا دوره بازآموزی پیش بیمارستانی نیز برای نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر قبل از اعزام به کشور عراق برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به استقرار تیم های امداد و نجات هلال احمر در موکب های ورودی استان در شهرهای بم، سیرجان و ماهان تصریح کرد: ۴۰ دستگاه چادر امدادی، یک هزار تخته پتو و موکت و راه اندازی ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی جهت اسکان و پذیرایی از زائرین کشورهای پاکستان و افغانستان در موکب خادمان الحسین (ع) در پلیس راه ماهان توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان تامین شده است.

او در پایان افزود: ۱۸ پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر زائرین از ورودی شرق استان تا مسیر خروجی زائرین از استان در آماده باش هستند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11087

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.