افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024

اعتراض دادستان بم به وضعیت تصادفات جاده دارزین-دهبکری

  • کد خبر : 13143
  • 04 آبان 1402 - 0:25
اعتراض دادستان بم به وضعیت تصادفات جاده دارزین-دهبکری

به گزارش طلوع ارگ، بهنام جعفری‌زاده دادستان بم امروز چهارشنبه در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام با حضور معاون عمرانی استانداری با اشاره به فوتی‌های اخیر جاده دهبکری گفت: ۲۰ سال از پروژه پل دهبکری و حدود ۲۰ سال از شکل‌گیری سکونتگاه غیررسمی قشمی می‌گذرد و ما از زمان عقب هستیم درحالیکه هنوز درگیر حل […]

به گزارش طلوع ارگ، بهنام جعفری‌زاده دادستان بم امروز چهارشنبه در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام با حضور معاون عمرانی استانداری با اشاره به فوتی‌های اخیر جاده دهبکری گفت: ۲۰ سال از پروژه پل دهبکری و حدود ۲۰ سال از شکل‌گیری سکونتگاه غیررسمی قشمی می‌گذرد و ما از زمان عقب هستیم درحالیکه هنوز درگیر حل این مسائل هستیم.

 وی با بیان اینکه درحالیکه پروژه‌های مدت‌دار هنوز حل نشده با پروژه‌های بدون زمان پس باید چه کرد؟ جاده دهبکری-دارزین که مردم در آن کشته می‌شوند آیا زمان دارد؟ پس کی این تصادفات متوقف می‌شود؟ جالب است که هنوز اصلا پروژه‌ای برای آن تعریف نشده است. حتی اعتبارات سال ۱۴۰۲ راهسازی هم هنوز دریافت نشده و حتی اگر واریز هم بشود باز هم کاری صورت نمی‌گیرد با اینکه نیمی از سال گذشته و باید فکری اساسی برای این مساله بشود‌.

جعفری تاکید کرد: با محدودیت‌سازی برای مردم مثلا در جاده‌ها مشکل حل نمی‌شود و باید این امثال جاده دو بانده شود.

گفتنی است در روزهای اخیر یک مادر با فرزندش و یک مرد جوان از شهروندان بمی در محور دارزین به دهبکری به علت تصادف درگذشتند.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13143

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.