افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
فرمانده انتظامی استان کرمان:

استان کرمان رتبه اول در برخورد با اشرار مسلح و قاچاقچیان را کسب کرد

  • کد خبر : 9236
  • 17 مهر 1400 - 10:25
استان کرمان رتبه اول در برخورد با اشرار مسلح و قاچاقچیان را کسب کرد

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۷۶ تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در یک سال اخیر خبر داد و گفت: نیروی انتظامی استان کرمان امسال در برخورد با قاچاقچیان و اشرار مسلح و کشف مواد مخدر رتبه اول را کسب کرده است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، سردار”عبدالرضا ناظری” صبح امروز ۱۷ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کرمان به مناسبت هفته ناجا بر لزوم مشارکت مردم در ارتقاء نظم و امنیت جامعه تاکید کرد و گفت: ناجا برنامه های خود را منطبق بر گام دوم انقلاب ارائه می کند تا باعث افزایش امید در کشور شود.

وی “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” را شعار هفته ناجا در سال جاری اعلام کرد و افزود: سازمان ها و نهادهای پیشرو همواره در راستای هوشمندسازی گام برمی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: قرارگاه هوشمندسازی را راه اندازی کردیم و بنا داریم در پایان ۱۴۰۰ به اهداف زیادی در حوزه امنیت دست پیدا کنیم.

وی بر لزوم بازبینی و کاهش خطاهای سازمانی تاکید کرد و افزود: همه رده های پلیس در ماموریت های خود باید در لحظه تصمیم گیری صحیح و به موقع داشته باشند که این مهم نیاز به هوشمندی دارد لذا نیروهای انتظامی با بهره گیری از جوانان نخبه، متعهد و بصیر خود به این سمت و سو گام برداشته است.

ناظری بیان کرد: سازمان های پویا باید استمرار و شتاب در پیشرفت فناوری ها را در خود فراهم کند و ضرورت ایجاد ارتباط مستقیم با محیط پیچیده و در حال تحول، پلیس هوشمند را می طلبد.

وی امنیت پایدار را همواره با اقتدار، وحدت، انسجام و استحکام جامعه اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی مرتبط دانست و بیان کرد: قرآن کریم مولفه های ولایت پذیری، ولایت مداری، وحدت، حفظ اسرار نظام و قاطعیت در مجازات اخلال گران و … را از عوامل امنیت پایدار می داند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در کشورهایی که به دنبال تامین امنیت پایدار هستند در راستای بهره وری از مواهب امنیت در درازمدت گام برمی دارند، نه در امنیت کنترل پایه.

وی ادامه داد: پلیس جمهوری اسلامی امروز افتخار دارد در فرازهای موجود از مکتب‌ حاج قاسم بهره بگیرد و به سمت امنیت پایدار در جامعه گام بردارد.

ناظری با تشریح عملکرد نیروی انتظامی استان از مهرماه سال گذشته تا اول مهرماه امسال گفت: در یک سال گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ گرفته شده و بیش از ۳ میلیون۲۶۰ هزار خدمت در حوزه ترافیک به مردم ارائه کردیم.

وی ارائه۳۰ هزار خدمت در پلیس گذرنامه،  ۳۵ هزار وظیفه عمومی، بیش از ۱۰ هزار مشاوره در کلانتری ها و پاسگاه ها و  ۲۸۰ هزار پرونده قضایی در حوزه پیشگیری را از دیگر اقدامات پلیس استان کرمان برشمرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۷۶ تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در یک سال اخیر خبر داد و گفت: نیروی انتظامی استان کرمان امسال در برخورد با قاچاقچیان و اشرار مسلح و کشف مواد مخدر رتبه اول را کسب کرده است.

وی ادامه داد: بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و ضبط کردیم ضمن آنکه کاهش ۳۰ درصدی تصادفات و ۱۸ درصدی فوتی های تصادفات از دیگر آثار عملکرد همکارانم بوده است.

ناظری با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در انتخابات ۲۸ خرداد عنوان کرد: در صف مقدم و در کنار کادر درمان بودیم و سلامت و آرامش خود را فدای سلامت و آرامش مردم می کنیم و افتخار ما این است که جان خود را با اقتدار در راه امنیت و آرامش مردم فدا خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه مردم شریف کرمان درخواست داریم که امسال نیز ما را تنها نگذارند و در کنار سربازان ولایت باشند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9236

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.