افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024

ارسال دومین کاروان کمک‌های مردم بم به کرمانشاه

  • کد خبر : 1636
  • 26 آبان 1396 - 16:46
ارسال دومین کاروان کمک‌های مردم بم به کرمانشاه

مردم شهرستان دارالصابرین بم برای کمک و امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور، دومین کاروان کمک‌های مردمی خود را به کرمانشاه ارسال کردند.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بارگیری و اعزام کاروان کمک‌های امدادی مردم بم به کرمانشاه اظهار داشت: امروز دومین محموله کمک‌های امدادی مردم بم به غرب کشور اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون ۷۰ تن خرما از مردم، کشاورزان و سردخانه‌داران شرق استان کرمان برای ارسال به کرمانشاه جمع‌آوری شده که ۳۰ تن ارسال و امروز هم ۲۰ تن خرما ارسال می‌شود.

نیکزادی تصریح کرد: در این محموله امدادی ۳ هزار و ۳۰۰ دست پوشاک، یک هزار تخته پتو، مقدار زیادی آب معدنی و همچنین مواد غذایی شامل کنسرو، برنج، روغن، قند و … به مناطق زلزله زده ارسال می‌شود.

وی با تقدیر و تشکر از مردم، مسؤولان و خصوصا امدادگران هلال‌احمر ابراز داشت: ملت ایران مردمی مهربان و نوعدوست هستند و قطعا کمک‌های مردم بم به زلزله زدگان کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

امام جمعه بم نیز با تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و جانباختن جمعی از مردم کرمانشاه اظهار داشت: مردم بم درد زلزله را می‌دانند و درک می‌کنند مردم زلزله زده کرمانشاه چه مشکلاتی دارند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه من به مردم زلزله‌زده کرمانشاه این است که توجه به خدا و اهل‌بیت (ع) و همچنین صبر در مصیبت را سرلوحه خود قرار دهند.

حجت الاسلام قاسم دانشی افزود: همان طوری که مردم بم در زلزله سال ۸۲ صبر و در ساختن شهر خود تلاش کردند، مردم کرمانشاه و نیز باید از این مردم الگو بگیرند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با کمک مردم ایران و دولتمردان، مشکلات کنونی زلزله زدگان رفع و در جهت بازسازی مناطق اقدام شود./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1636

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.