افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

ادامه عملیات ساخت پروژه های انبوه سازان مسکن و ساختمان بهار در سال ۱۳۹۹

  • کد خبر : 6034
  • 05 خرداد 1399 - 19:29
ادامه عملیات ساخت پروژه های انبوه سازان مسکن و ساختمان بهار در سال ۱۳۹۹

روند عملیات اجرایی بزرگترین پروژه ساختمانی شرق استان کرمان توسط انبوه‌سازان مسکن و ساختمان بهار در ارگ جدید بم پس از پایان دوران قرنطینه و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با توانی مضاعف از سرگرفته شده است تا شعار “جهش تولید” که برای سال جدید انتخاب شده است، در بخش مسکن شرق استان کرمان توسط […]

روند عملیات اجرایی بزرگترین پروژه ساختمانی شرق استان کرمان توسط انبوه‌سازان مسکن و ساختمان بهار در ارگ جدید بم پس از پایان دوران قرنطینه و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با توانی مضاعف از سرگرفته شده است تا شعار “جهش تولید” که برای سال جدید انتخاب شده است، در بخش مسکن شرق استان کرمان توسط بخش خصوصی و با حمایتهای مسئولین محلی و استانی عملیاتی گردد.
همزمان با آغاز همه‌گیری بیماری کرونا در کشور، انبوه‌سازان بهار جز اولین بنگاههای تولیدی بود که به منظور رفاه حال بیش از ۱۵۰ پرسنل خود در بخشهای مهندسی، اجرایی و اداری همچنین هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر با سایر ارگانها و نهادها و مراکز تولیدی منطقه در جهت مقابله با این بیماری در بم، فعالیت خود را متوقف نمود.
بعد از خبر شروع مجدد فعالیت ها و همچنین دریافت پیامهایی از سوی شهروندان در مورد روند ساخت و ساز و شرایط واحدهای انبوه سازان بهار، به منظور آگاهی از آخرین وضعیت پروژه های مسکن و ساختمان، خبرنگار طلوع بم به محل اجرای این طرح عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید رفته است.


به گزارش طلوع بم، از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری، قبل از شروع کار، واحد سازماندهی و پشتیبانی بهار براساس مصوبات و پروتکل های وزارت بهداشت اقدامات اولیه را جهت تجهیز و آماده سازی کارگاه ها با شرایط جدید در دستور کار قرار داده است و با آموزش های لازم و تجهیز کاملتر و به‌روزرسانی مجموعه به لوازم و تجهیزات بهداشت فردی، جمعی و صنعتی که تا پیش از این نیز در جریان بود؛ کارگاهها و بخشهای اداری و پشتیبانی فعالیت های خود را از پانزدهم اردیبهشت از سرگرفتند.
در گفتگو با آقای مهندس رمضانی سرپرست پروژه ها؛ ایشان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی کار گفت: یکی از مهم ترین دغدغه و تلاش های ما این است که با توجه به تاخیر اجباری تحمیل شده، با تلاشی مضاعف، از برنامه زمان بندی خود فاصله زیاد نگرفته و بتوانیم به وعده های خود جهت خدمت به مردم شریف شرق استان کرمان پاسخ گو باشیم.
همچنین گفتنی است که هم اکنون عملیات اجرایی پروژه های ویلایی و آپارتمانی به طور منظم و اصولی، زیر نظر مهندسین مجرب و موردتایید نظام مهندسی استان کرمان ادامه دارد.


مهندس طباطبایی سرپرست پروژه های آپارتمانی بهار ضمن اشاره به فعال بودن کلیه کارگاه های آپارتمانی، تاکید نمودند که در حال حاضر پروژه پردیس در مراحل جلوتری از لحاظ کاری قرار دارد. طوری که بخشی از واحدهای این پروژه آماده انجام عملیات بتن ریزی می باشند.
در ادامه این گفت و گو مهندس زابلی سرپرست پروژه های ویلایی ضمن اشاره به فعال بودن کارگاه ویلایی خبر دادند که در روزهای اخیر عملیات بتن ریزی سقف تعدادی دیگر از واحدهای دوبلکس مجتمع مسکونی ترنج و تیارا انجام شده است.
شهروندان و متقاضیان محترم، از شما عزیزان خواهشمندیم در قبال تلاش های بی وقفه پرسنل و مدیران این مجموعه که با هدف تامین مسکن مورد نیاز ما در شرق استان کرمان همچون سال گذشته مشغول به ساخت و ساز پروژه های مسکونی می باشند، آن ها را همراهی نموده و با حمایت های خود این مجموعه را در ساخت پروژه های مسکونی دلگرم تر کنیم.


همچنین اخبار و اطلاعیه‌های رسمی این مجموعه را تنها در سایت و صفحات رسمی انبوه سازان مسکن و ساختمان بهار و هفته نامه طلوع بم به آدرس های زیر دنبال کنید و سوالات و ابهامات خود را با ما در میان بگذارید.

بم – ارگ جدید – مجتمع تجاری نگین
۴۴۲۵۲۳۳۱ – ۰۳۴
www.bahar-housing.com
آیدی کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام:
Bahar_Housing
آیدی کانال تلگرام هفته نامه طلوع بم:
TolueBam
آیدی صفحه اینستاگرام هفته نامه طلوع بم:
۱۳۶۸_TolueBam

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6034

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.