افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
رییس حوزه قضائی شهرستان بافت :

اختلافات ملکی؛ جان جوان ۲۳ ساله را گرفت

  • کد خبر : 1436
  • 26 مهر 1396 - 9:40
اختلافات  ملکی؛ جان جوان ۲۳ ساله را گرفت

رییس حوزه قضائی شهرستان بافت از دستگیری یک قاتل فراری ظرف مدت ۴ساعت پس از وقوع جرم خبر داد و افزود:اختلافات ملکی منجر به قتل یک جوان ۲۳ساله در بافت شد

یدالله سپهری با بیان اینکه عدم کنترل خشم یکی از عوامل مهم در بروز جرائم خشن از جمله قتل می باشد،اظهار داشت:پس از انجام تحقیقات و اخذ اظهارات در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب بافت ،قاتل (ف. خ) با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.
این مقام قضائی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارش مبنی بر وقوع یک نزاع در روستای جمال آباد واقع در چهار کیلو متری شهرستان بافت، بلافاصله بازپرس دادسرا، همراه با مأمورین پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می شوند.
این مقام قضائی بیان داشت: پس از تحقیقات اولیه مشخص گردید بر اثر نزاعی مبنی بر اختلاف ملکی بین دو خانواده به قصد خاک برداری و کندن جای ساختمان فردی به نام (ب .پ) بر اثر آسیب دیدگی از ناحیه سر به قتل رسیده است.
وی افزود: مقتول که پس از مشاهده اختلاف و درگیری بین دو خانواده به قصد میانجگیری و جدا کردن افراد در محل حضور داشته، توسط فردی به نام (ف. خ) با خودرو زیر گرفته شده و از ناحیه سر آسیب دیده و به قتل رسیده است./عصر عدالت

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1436

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.