افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024
مدیرکل راه و شهرسازی کرمان:

احداث راه‌ روستاهای بم در اعتبارات استانی لحاظ شده است

  • کد خبر : 958
  • 29 مرداد 1396 - 17:14
احداث راه‌ روستاهای بم در اعتبارات استانی لحاظ شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: احداث راه تمام روستاهای شهرستان بم در اعتبارات استانی لحاظ شده و هفته آینده مناقصه برگزار می‌شود.

محمدمهدی بلوردی ظهر امروز در دیدار با فرماندار بم اظهار داشت: بم جزو شهرهایی است که به دلیل زلزله دلخراش ۸۲ و وضعیت خوب اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و رفع مشکلات آن جزو دغدغه‌های ما است.

وی افزود: با وجود محدودیت‌های مالی در سال گذشته محور بم – کرمان راه‌اندازی شد و ایمنی کامل جاده در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: احداث زیر گذر ابارق و همچنین سه راه ابارق به سمت دهبکری در حال اجرا است و به زودی پل ولایت در ورودی شهر بم با همکاری شهرداری بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمان تصریح کرد: دهیاری‌های شهرستان بم با توجه به اعتبار خوبی که از ارزش افزوده می‌گیرند، توانستند برخی جاده‌های روستایی را زیرسازی کنند که قیر رایگان به آنها واگذار می‌شود.

وی عنوان کرد: ما در سال‌های گذشته در بخش‌های ملی و استانی اعتبار دریافت می‌کردیم که در سال جاری بخش ملی حذف و به مجموع اعتبارات استانی اضافه شده است.

بلوردی ابراز داشت: احداث راه تمام روستاهای بم در اعتبارات استانی لحاظ شده که هفته آینده مناقصه برگزار و عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: بخشی از راه‌های روستایی بم که فاقد دهیاری و شورا بوده‌اند با هماهنگی فرماندار این شهرستان و از طریق اعتبارات ارزش افزوده زیرسازی شده که قیر را به طور رایگان در اختیار قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: میزان قیر مورد نیاز توسط معاونت روستایی اداره کل راه تعیین و در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت.

اشک تشریح کرد: برای اجرای پروژه باند دوم دهبکری – دارزین مقداری اعتبار مشخص شده که کارهای مطالعاتی را انجام دادیم و مناقصه را به زودی خواهیم گذاشت.

وی گفت: تقاطع دهبکری هم از پروژه‌های پرهزینه‌ای است که در سال‌های قبل شروع شده، اما اعتبار چندانی ندارد و مجموع اعتبار این پروژه در سال جاری ۲۰۰ میلیون تومان است در حالی که این پروژه بالغ بر ۷ میلیارد تومان تومان اعتبار لازم دارد، اما سعی خواهیم کرد پروژه تامین اعتبار شود و به بهره‌برداری برسد./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=958

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.