افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024

احتمال برکناری الهامی از مس رفسنجان/ آخرین وضعیت انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس

  • کد خبر : 13583
  • 25 دی 1402 - 13:01
احتمال برکناری الهامی از مس رفسنجان/ آخرین وضعیت انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان این‌که ۳۵ درصد از مطالبات این فصل بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه پرداخت شده است، درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی و نقل‌وانتقالات این تیم در نیم‌فصل صحبت کرد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، حسین پورمحمدی درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: دکتر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در هفته‌های اخیر کمیته‌ای را برای رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه‌های ورزشی این شرکت مشخص کرده و قرار است در این رابطه بدهی‌های باشگاه مس رفسنجان تعیین تکلیف و پرداخت شود که امیدوارم با نگاه مساعدی که دکتر خرمی‌شاد دارند، این اتفاق بیفتد و کمک بزرگی به مجموعه باشگاه شود.

او به وضعیت پرداختی به تیم فوتبال مس رفسنجان اشاره و بیان کرد: تاکنون ۳۵ درصد از مطالبات فصل جاری بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه پرداخت شده است و از باشگاه‌های دیگر در پرداختی عقب نیستیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره آغاز تمرینات تیم برای نیم‌فصل دوم توضیح داد: باتوجه به این‌که وضعیت سرمربی مشخص نیست، هنوز تمرینات را شروع نکردیم و منتظریم تا کمیته ورزش شرکت مس نتیجه بررسی خود را برای ادامه همکاری با آقای الهامی به ما اعلام کنند.

پورمحمدی در این مورد که بازیکنان این تیم اعلام کرده‌اند که تا زمانی که مطالبات خود را دریافت نکنند، در تمرین حاضر نخواهند شد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

او با رد شایعات مطرح‌شده مبنی‌ بر مذاکره با چند بازیکن سرشناس لیگ برتری گفت: باتوجه به این‌که هنوز تکلیف سرمربی مشخص نیست، با هیچ بازیکنی هنوز برای نیم‌فصل دوم مذاکره نکردیم و این موضوعات کاملاً شایعه است.

مدیرعامل مس رفسنجان درباره جدایی خدابنده‌لو از مس نیز گفت: با پرسپولیس مذاکراتی صورت گرفته اما هنوز به توافق نهایی نرسیدیم و این بازیکن با مس رفسنجان قرارداد دارد.

پورمحمدی درباره شایعات جدایی بازیکنانی مانند آذرباد و باقری نیز واکنش نشان داد و گفت: هیچ بازیکنی غیر از خدابنده‌لو که آن‌ هم هنوز توافقی انجام نشده، از مس جدا نشده است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.