افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
معاون برنامه‌ریزی توانیر خواستار شد

اتمام خط ۴۰۰ کیلوولتی «جیرفت – ارگ بم» تا پایان پیک سال ۹۹

  • کد خبر : 4646
  • 29 مهر 1398 - 12:18
اتمام خط ۴۰۰ کیلوولتی «جیرفت – ارگ بم» تا پایان پیک سال ۹۹

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر گفت: شرکت توانیر حمایت‌های خود را برای اتمام به موقع پروژه خط ۴۰۰ کیلوولت جیرفت به ارگ بم انجام خواهد داد و امیدواریم عملیات اجرایی آن تا پایان پیک سال ۹۹ به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه خبری  طلوع ارگ به نقل از ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی در حاشیه بازدید از روند اجرایی خط ۴۰۰ کیلوولت «جیرفت – ارگ بم» اظهار کرد: مسیر خط فوق از دشوارترین مسیرهای خطوط انتقال در حال اجرای چند سال اخیر در کشور است که با همت همکاران برق منطقه‌ای کرمان و مشاور پروژه (شرکت توسعه صنعت برق) در حال احداث است.

رجبی افزود: با توجه به سخت‌گذر بودن مسیر خط و پیچیدگی پروژه باید در انتخاب پیمانکاران واجد شرایط در پروژه نهایت دقت به عمل آید تا پروژه در موعد مقرر به پایان برسد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت توانیر همچنین از پست ۴۰۰ کیلوولت ارگ جدید بم نیز بازدید و بر اتمام پروژه توسعه ۴۰۰ کیلوولت خط «بم- زاهدان» تا پایان سال تاکید کرد.

براساس این گزارش خط ۴۰۰ کیلوولت تک مداره جیرفت ارگ بم به طول ۸۹ کیلومتر از پست ۴۰۰ کیلوولت جیرفت آغاز و پس از عبور از ارتفاعات سخت‌گذر جبال بارز به پست ۴۰۰ کیلوولت ارگ جدید بم منتهی می‌شود.

در حال حاضر عملیات نصب برج‌های خط توسط شرکت گام اراک در حال انجام بوده و نصب ۵۰ درصد از برج‌ها به اتمام رسیده است. شروع عملیات اجرایی این خط از نیمه دوم سال ۹۳ بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پیک سال ۹۹ به اتمام برسد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4646

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.