افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
نماینده مردم شهرستان‌های شرقی کرمان در مجلس:

آموزش و پرورش عملکرد خوبی در بم و دیگر شهرستان‌های تابعه نداشته است

  • کد خبر : 1455
  • 30 مهر 1396 - 9:32
آموزش و پرورش عملکرد خوبی در بم و دیگر شهرستان‌های تابعه نداشته است

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب مدارس در شهرستان‌های شرق استان گفت: در این منطقه با مدارس کانکسی مواجه شدیم که سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و حتی امنیت دانش‌آموز را تحت‌الشعاع قرار می‌داد

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه با اشاره به وضعیت نامناسب آموزش و پرورش در شرق استان کرمان اظهار داشت: عملکرد آموزش و پرورش را باید در نتایج کنکور بررسی کرد که اگر سهمیه‌ها و بورسیه‌ها را از قبولی‌ها کم کنیم به خوبی متوجه می‌شویم که آموزش و پرورش عملکرد خوبی در بم و دیگر شهرستان‌های نداشته است.

وی با بیان اینکه دلسردی و عدم علاقه به ادامه تحصیل از زمان به دنیا آمدن به کودک منتقل نمی‌شود افزود: علاقه به تحصیل و فراگیری علم با رفتارهای اجتماعی و نحوه تحصیل دانش‌آموزان به مرور در آنها ایجاد می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر با اشاره به بازدیدی که از منطقه رودآب غربی بخش بروات شهرستان بم داشت گفت: در این منطقه با مدارس کانکسی در شرایط بسیار بدی مواجه شدیم مدارسی که سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و حتی امنیت دانش‌آموز را تحت‌شعاع قرار می‌داد.

وی با تاکید بر اینکه پیش از این بازدیدها و مشاهده نتایج کنکور هر وقت حرفی از عدم عدالت آموزشی و عملکرد آموزش و پرورش مطرح می‌شد، مسئولین اداره کل آموزش و پرورش کتمان می‌کردند گفت: با دیدن این تصاویر دردناک خوشبختانه مشکلات این منطقه پذیرفته شده و برای آن به دنبال راهکار مناسب هستند.

نیکزادی‌پناه اظهار داشت: خوشبختانه با وجود همه مشکلات و کمبودها، معلمان منطقه ما بسیار زحمتکش هستند و باید از آنها تقدیر کرد./تسنیم

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1455

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.