افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024
‍ ‍ ‍ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان عنوان کرد:

آمار نگران کننده تصادفات در شرق کرمان 

  • کد خبر : 13177
  • 26 مهر 1402 - 1:04
آمار نگران کننده تصادفات در شرق کرمان 

مهدی قویدل تعداد زیاد تصادفات در شرق کرمان را بسیار نگران‌کننده دانست و گفت: جرایمی مانند سرقت، ضرب‌وجرح عمدی و تصادفات سه جرم نخست استان کرمان هستند.

به گزارش طلوع ارگ، وی در نشست با خبرنگاران شرق استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌ها و ذخایر زیادی در استان کرمان وجود دارد گفت: متاسفانه در بخش آسیب اجتماعی، مشکلات، جرایم و فقر رتبۀ خوبی در کشور نداریم و این موضوع نگران‌کننده است. وی در ادامه با اشاره به وظیفۀ مهم رسانه در ابعاد مختلف اظهار کرد: «در این برهه از زمان که مورد تهاجم و اهداف شوم دشمنان در موضوعات مختلف هستیم نباید به دنبال تخریب و خودتحقیری و خودزنی‌های سیاسی و اجتماعی باشیم باید در این برهه درصدد انسجام، وحدت و همگرایی باشیم.

قویدل با اشاره به شناسایی ظرفیت‌های بومی در پیشگیری از وقوع جرم خاطرنشان کرد: «یکی از ظرفیت‌های شهرستان‌های شرقی استان، استفاده از ریش‌سفیدان و سران قبایل است که کمک‌کنندۀ خوبی هستند و بیش از ۱۵۰ سرطایفۀ فعال، معتمد و متنفذ در شرق استان کرمان وجود دارد. وی با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین افکار دشمن اختلاف‌افکنی در بین شیعه و سنی و طوایف و قبایل است، یادآور شد: «تهاجمات فرهنگی با سرعت ماورایی مرزهای فرهنگی ما را می‌شکند و به پیش می‌رود و از وظایف بسیار مهم ما خصوصا اصحاب رسانه که از ارکان مهم مبارزه با تهاجمات فرهنگی هستند این است که آمادگی کامل در بحث مبارزه با اینگونه تهاجمات را داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.