افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024

آمادگی ۲۹۷ مدرسه در استان کرمان برای اسکان میهمانان نوروزی

  • کد خبر : 11985
  • 11 اسفند 1401 - 15:09
آمادگی ۲۹۷ مدرسه در استان کرمان برای اسکان میهمانان نوروزی
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز فعالیت مدارس در ستاد اسکان نوروزی از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ و آمادگی ۲۹۷ مدرسه در استان برای پذیرش مهمانان نوروزی خبر داد

به گزارش طلوع ارگ به نقل ازایسنا، رضا امیری فرد امروز ۱۱ اسفندماه در گردهمایی مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با اشاره راه اندازی ۱۷ پایگاه ستاد اسکان در استان، بر حفظ عزت و کرامت میهمانان نوروزی در ستاد های اسکان فرهنگیان تاکید کرد.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۲۹۷ مدرسه شامل ۲۷۹۶ کلاس درس در استان پذیرش میهمانان نوروزی را بر عهده دارند که ۱۱۲ کلاس به لحاظ تجهیزات و امکانات ویژه هستند،  ۹۳۷ کلاس گروه الف و ۱۷۴۷ کلاس در گروه ب و ج طبقه بندی می شوند.

امیری فرد گفت: تجهیز و به‌روزرسانی مدارس و مراکز رفاهی و خانه های معلم در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته ای از میهمانان نوروزی و زائران شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشیم.

معاون آموزش و پرورش استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش از واریز سرانه غذایی و سرانه آموزشی به حساب مدارس در روز سوم اسفندماه جاری خبرداد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11985

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.