افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
دو ماه سردرگمی شورا برای تیم فوتبال

آلبوغبیش نیامده رفت / اعضای شورا زودتر به این موضوع پایان دهند

  • کد خبر : 9225
  • 13 مهر 1400 - 16:51
آلبوغبیش نیامده رفت / اعضای شورا زودتر به این موضوع پایان دهند

چهاردهمین جلسه شورای شهر بم دوشنبه ۱۲ مهر به ریاست کریم غضنفرآبادی و پنج عضو دیگر و با غیبت سمانه سام‌نژاد درخصوص تعیین سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم با حضور محمد بنی‌اسدی سرپرست شهرداری بم و مدیر تیم و رضا آلبوغبیش از گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری بم برگزار شد. در همان ابتدای جلسه تعدادی […]

چهاردهمین جلسه شورای شهر بم دوشنبه ۱۲ مهر به ریاست کریم غضنفرآبادی و پنج عضو دیگر و با غیبت سمانه سام‌نژاد درخصوص تعیین سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم با حضور محمد بنی‌اسدی سرپرست شهرداری بم و مدیر تیم و رضا آلبوغبیش از گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری بم برگزار شد.
در همان ابتدای جلسه تعدادی از فوتبالیست ها و پیشکسوتهای بمی در سالن شورا حضور داشتند و جلسه علنی شورا شروع شد و در ابتدای جلسه کریم غضنفرآبادی رئیس شورای شهر از اهمیت بالای تیم فوتبال شهرداری برای مردم بم خبر داد و گفت: این تیم برای همه مردم و حق همه مردم است، ما با نظارت بیشتر و دقیقتر سعی داریم که تیمی قوی و بهتر در لیگ یک داشته باشیم. وی در ادامه افزود: بنا بر قانون شهرداری نمیتواند باشگاه باشد و فقط میتواند تیمداری کند. وی خاطر نشان میکند طی چند روز گذشته تماسهایی و نگرانیهایی در خصوص نحوه انتخاب سرمربی داشته است. بعد از دقایقی تعدادی از فوتبالیست ها و پیشکسوتان وارد صحن شورا شدند.
در ادامه جلسه رضا آلبوغبیش گزینه سرمربیگری شهرداری بم که اصالتا آبادانی بود در خصوص رزومه خود توضیحاتی را ارائه داد و گفت: هیچ شخصی مرا پیشنهاد نداده و هیچ شخص سیاسی مرا حمایت نمی کند، من به نیروهای جوان و داشته های بومی اعتقاد دارم؛ وی در ادامه افزود: اگر قرار است همکاری کنم باید تمام اختیار را داشته باشم و هیچ سفارش و دخالتی را نمیپذیرم.
در ادامه حسین چاردنگی از سرمربیان قبلی تیم شهرداری بم از نبود امکانات کافی در زمان سرمربیگری خودش انتقاد میکند و از سوخت شدن جوانیش با توجه به اتفاقاتی که برایش در تیم شهرداری در فصل قبل افتاده است گلایه دارد.
مهران غلامشاهی که کاپیتان اسبق تیم شهرداری بم بوده از بد بسته شدن تیم در فصل قبلی به شدت شکایت میکند و میگوید کاری با او کرده اند که هشت سال فوتبالش را خارج از شهرش انجام میدهد و مخالف زد و بند است وی اعتقاد دارد افرادی پشت پرده تیم هستند و فعالیت خرابکارانه و منفعت طلبانه دارند و ادامه میدهد این اسامی را به مدیر تیم اعلام خواهد کرد تا جلو ضربه خوردن تیم هر چه سریعتر گرفته شود.
وی در ادامه از انتخاب آلبوغبیش به عنوان سرمربی تیم به شدت انتقاد کرد و گفت: شما در این تیم موفق نخواهید بود و این تیم در شرایط فعلی به مربی بومی و بازیکنان بومی نیاز دارد.
در ادامه بنی اسدی گفت: اولویت اصلی ما حفظ تیم در لیگ دو و شناسایی استعداد هاست. وی افزود: باید تیم های پایه را حمایت کنیم و در این زمینه شورا تخصصی ورود کند و ما هم باید به نمایندگان مردم احترام بگذاریم. ایراداتی وجود دارد و ما باید با کمک و حمایت یکدیگر این مشکلات را حل کنیم.
در ادامه جلسه بحث هایی بین گزینه سرمربیگری شهرداری و فوتبالیست ها صورت میگرفت و تنش بالایی وجود داشت.
محمد تقی جهانپور یکی از اعضای شورای شهر ضمن حمایت از نیروهای بومی گفت: این بچه هایی که امروز در صحن شورا حضور دارند همه از دلسوختگان فوتبال هستند و برای این تیم زحمت بسیاری کشیده اند ما اجازه نخواهیم داد کسی شورا را به حاشیه ببرد ما در جلسه ای آقای عزیزابادی را نماینده شورا برای نظارت بر تیم معرفی کردیم بنده اعتقاد دارم جناب قلعه خانی هم باید برای بررسی مسائل حقوقی از طرف شورا در کنار آقای عزیزابادی باشد.
حامد سلجوقیان دیگر عضو شورا که رئیس کمیسیون ورزشی شورا هم است از برنامه ریزی این کمیسیون برای تیم فوتبال خبر داد و گفت: دغدغه تیم فوتبال دغدغه ما هم است اما چه بهتر بود این گونه صحبتهای حاشیه ای در جایی دیگر مطرح میشد ما به آقای عزیزآبادی رای دادیم و هنوز هم اتفاقی نیفتاده وی در ادامه گفت: قبول کنید این رفتار حرفه ای نبود؛ وی در ادامه از فوتبالیستها و پیشکسوتهای صحن شورا میخواهد تا لیگ شرق استان را که حدودا دو سالی تعطیل شده را دوباره راه ندازی کنند.
حبیب قلعه خانی دیگر عضو شورا گفت: درد ورزش را میدانیم و باید از گذشته ها چشم پوشی کنیم و نگاه به آینده داشته باشیم، هدف ما هم استفاده از نیروهای بومی است اما باید در چارچوب اخلاقیات دیده شود.
منصور عزیزآبادی دیگر عضو شورا از صحبتهای آقای جهانپور تشکر کرد و گفت: بنده ۳۰ سال تجربه آموزش دارم ، اینگونه احساساتی صحبت کردن خیلی خوب است اما باید واقعیت ها را ببینیم. وظیفه ای از طرف شورا به بنده محول شده، و روزمه مربیان دریافت و برای همه اعضا ارسال کردم. و بنده با توجه به رزومه ها دریافتی آلبوغبیش را به عنوان گزینه بهتر به مدیر تیم اعلام کردم و من به عنوان عضو شورا نظر میدهم و قانون را خوب و انتخاب سرمربی را حق مدیرعامل میدانم.

جهانپور در پاسخ گفت: نظرات کمیسیون هم در صحن شورا به اطلاع بقیه اعضا می رسد و شما ناظر شورا هستید نه تصمیم گیرنده. باید همه چی شفاف باشد.
در ادامه جلسه علیرضا ریاضی خواهان شفافیت مالی هر مسابقه تیم میشود که با استقبال محمد بنی اسدی سرپرست و مدیر تیم همراه می شود.
مهران غلامشاهی دوباره به انتقاد از آلبوغبیش می پردازد و تاکید میکند به مشکل خواهیم خورد. و جلسه چند دقیقه ای به بحث و چالش کشیده می شود.
آلبوغبیش گزینه سرمربیگری شهرداری بم در ادامه این بحث گفت: حس میکنم که به بنده بی حرمتی شده و حس میکنم قربانی اختلافات داخلی بمی‌ها هستم، من از سرمربیگری شهرداری بم انصراف میدهم، جا نزدم اما شرایط خوب نیست، بنده میروم تا دستتان آزاد باشد.
در ادامه جهانپور از توهین این فرد به مردم بم در خلال مسابقات فصل قبل خبر میدهد و میگوید فیلم و مدارکش موجود است.
در همین لحظه آلبوغبیش خاطر نشان کرد: ببینید دوستان من با تیم شهرداری قرارداد امضا کردم ولی الان پشیمان هستم؛ بعد از این جمله بلافاصله بنی اسدی واکنش نشان می دهد و میگوید هنوز هیچ قراردای بین ما امضا نشده، چرا میخواهید من را دروغگو جلوه دهید؟ و این کار شما اصلا حرفه ای نیست.
و در ادامه مشخص می شود که فقط خود آلبوغبیش قرارداد را امضا کرده و هنوز مدیر تیم شهرداری بم قراردادی را امضا نکرده است.
آلبوغبیش جلسه را ترک می‌کند و لحظاتی بعد جلسه به پایان می رسد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.