افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024
شهردار کرمان:

۸۰ نقطه در شهر مستعد آبگرفتگی شدید است

  • کد خبر : 9863
  • 14 دی 1400 - 9:42
۸۰ نقطه در شهر مستعد آبگرفتگی شدید است

شهردار کرمان گفت: «۱۴۸ نقطه در شهر مستعد آبگرفتگی بودند که شناسایی و با انجام اقداماتی، به ۹۸ مورد کاهش پیدا کرد اما از این تعداد، ۸۰ نقطه هستند که مشکل حاد دارند و در مواقع بارندگی شدید، حتی با تغییر مسیر آب و حفر چاه نیز، مشکل آن حل نمی‌شود». به گزارش طلوع ارگ […]

شهردار کرمان گفت: «۱۴۸ نقطه در شهر مستعد آبگرفتگی بودند که شناسایی و با انجام اقداماتی، به ۹۸ مورد کاهش پیدا کرد اما از این تعداد، ۸۰ نقطه هستند که مشکل حاد دارند و در مواقع بارندگی شدید، حتی با تغییر مسیر آب و حفر چاه نیز، مشکل آن حل نمی‌شود».

به گزارش طلوع ارگ به نقل از فردای‌کرمان، سعید شعرباف تبریزی ۱۳ دی‌ماه در صحن علنی شورا افزود: «از زمان بارش قبلی تا الان، نقاطی که دچار آبگرفتگی می‌شد به ۹۸ نقطه کاهش پیدا کرده و در بارندگی اخیر در بسیاری مناطق شهر، مشکلات خیلی اساسی نداشتیم».

وی با بیان اینکه ۹۸ نقطه در دو درجه‌ی آبگرفتگی حاد و متوسط تقسیم‌بندی شده‌‌اند، افزود: «مشکل کم‌تر از ۱۰ درصد آن با برخی کارهای کوتاه‌مدت قابل رفع است».

وی گفت: «اما ۸۰ نقطه در شهر، مشکلات جدی دارد و حتی با تغییر مسیر آب و حفر چاه حل نمی‌شود و به مرور برای آن چاره‌اندیشی خواهد شد». / الف

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.