افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
درگیری پلیس با اشرار در کرمان؛

۲ نیروی یگان تکاوری پلیس شهید شدند

  • کد خبر : 9513
  • 26 آبان 1400 - 13:44
۲ نیروی یگان تکاوری پلیس شهید شدند

 در درگیری عصر روز گذشته تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح، در دشت سمسور، دو نیروی یگان تکاوری به شهادت رسیدند. به گفته‌ی فرمانده انتظامی استان کرمان، در این درگیری همچنین شش مامور پلیس زخمی شدند. به گزارش طلوع ارگ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری ۲۶ آبان‌ماه اظهار کرد: «عصر […]

 در درگیری عصر روز گذشته تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح، در دشت سمسور، دو نیروی یگان تکاوری به شهادت رسیدند.

به گفته‌ی فرمانده انتظامی استان کرمان، در این درگیری همچنین شش مامور پلیس زخمی شدند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری ۲۶ آبان‌ماه اظهار کرد: «عصر روز گذشته تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر هنگام گشت‌زنی در حوزه‌ی استحفاظی در دشت سمسور واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح درگیر شدند».

وی افزود: «متاسفانه در این درگیری استواریکم «احسان شیرخانی» و سرباز وظیفه «امیرحسین خدادادی» به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمدند و شش نفر از ماموران مجروح  شدند که حال عمومی آن‌ها مطلوب گزارش شده است».

فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: «درگیری مسلحانه همچنان در منطقه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود». /

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9513

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.