افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024
فرماندار بم عنوان کرد:

۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد گمرکات بم در امسال

  • کد خبر : 1785
  • 19 آذر 1396 - 9:32
۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد گمرکات بم در امسال

رماندار بم با اشاره به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد گمرکات بم در سال جاری گفت: گمرک شهرستان بم از نظر درآمد جزو پنج گمرک کشور است.

رضا اشک در بازدید از گمرک شهرستان بم اظهار داشت: گمرک بم با جمع حقوقی گمرکی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد در ۹ ماهه سال ۹۶ در جایگاه پنجمی گمرکات کشور قرار گرفته است.

وی افزود: جمع حقوقی گمرکی و ارزش افزوده موجب شده است که گمرک بم جزو برترین گمرکات کشور باشد، گمرک گلوگاه مبادی خروجی و ورودی صادرات است و باید در بخش صادرات تلاش کنیم و در تسهیل در صادرات ارزآوری برای کشور داشته باشیم.

اشک عنوان کرد: بخش عمده صادرات خرما باید از شهرستان بم انجام شود، سال گذشته ۲۰ هزار تن خرما از گمرک شهرستان بم به کشورهای اروپایی صادر شده است.

نادر میرزایی گمرک منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم ابراز داشت: گمرک شهرستان از ساعت اولیه روز تا ساعت ۲۲ شب جوابگوی ارباب رجوع‌ها بوده و همچنین در ایام تعطیل خدمات‌رسانی می‌کند

وی افزود: گمرک شهرستان بم با ۲۴ نیرو‌ شبانه‌روزی جزو برترین‌های گمرک‌های کشور بوده و بعد از گمرک شهید رجایی از لحاظ درآمد بالاترین درآمد را به واسطه کارخانجات خودروسازی دارد.

میرزایی در توصیه به صادرکنندگان گفت: با الکترونیکی شدن فعالیت‌های گمرکی، تمام رویه‌ها در گمرک از جمله صادرات، نیازی به حضور و مراجعه به اداره برای انجام تشریفات گمرکی نیست و با توجه به ایجاد پنجره واحد فرامرزی، صدورهرگونه مجوز از طریق این سامانه صورت می‌گیرد./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1785

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.