افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024
رنگ‌بندی جدید کرونا در استان از ۱۳ آذرماه؛

کرمان، آبی‌تر شد

  • کد خبر : 9655
  • 13 آذر 1400 - 10:30
کرمان، آبی‌تر شد

بر اساس آخرین نقشه‌ی رنگ‌بندی رسمی کشور که ۱۳ آذرماه توسط وزارت بهداشت منتشر شد، در حال حاضر ۱۲ شهر استان کرمان در وضعیت زرد، ۱۰ شهر در وضعیت آبی و تنها یک شهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد. مطابق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده‌ی وضعیت کرونا در کرمان، «زرند» و «شهربابک» که تا هفته‌ی […]

بر اساس آخرین نقشه‌ی رنگ‌بندی رسمی کشور که ۱۳ آذرماه توسط وزارت بهداشت منتشر شد، در حال حاضر ۱۲ شهر استان کرمان در وضعیت زرد، ۱۰ شهر در وضعیت آبی و تنها یک شهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

مطابق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده‌ی وضعیت کرونا در کرمان، «زرند» و «شهربابک» که تا هفته‌ی گذشته جزو مناطق نارنجی کرونایی استان بودند، با فروکش کردن بیماری جزو مناطق زرد قرار گرفته‌اند و در حال حاضر «سیرجان» تنها شهر دارای وضعیت نارنجی در استان است.

اگرچه رنگ کرونایی شهرستان‌های «رابر» و «انار» به دلیل افزایش بیماری از آبی به زرد تغییر کرده اما شهرستان‌های «بم»، «عنبرآباد» و «رودبارجنوب» که تا هفته‌ی گذشته جزو مناطق زرد بودند اکنون در وضعیت آبی کم‌خطر قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر شهرستان‌های «بردسیر»، «بم»، «فهرج»، «نرماشیر»، «ریگان»، «عنبرآباد»، «رودبار جنوب»، «فاریاب»، «کهنوج» و «منوجان» در وضعیت آبی قرار دارند و وضعیت سایر مناطق استان زرد اعلام شده است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از فردای کرمان، بر اساس رنگ‌بندی جدید رسمی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که ۱۳ آذرماه منتشر شد، در حال حاضر هیچ شهری در استان کرمان در وضعیت قرمز قرار ندارد و شهرستان‌ «سیرجان» تنها منطقه‌ی نارنجی کرونایی استان است.

رنگ کرونایی شهرستان‌های «کرمان»، «راور»، «کوهبنان»، «زرند»، «رفسنجان»، «انار»، «شهربابک»، «رابر»، «بافت»، «ارزوئیه»، «جیرفت» و «قلعه‌گنج» نیز زرد است.

«بردسیر»، «بم»، «فهرج»، «نرماشیر»، «ریگان»، «عنبرآباد»، «رودبار جنوب»، «فاریاب»، «کهنوج» و «منوجان» نیز شهرستان‌های دارای وضعیت آبی کرونا در استان کرمان‌ هستند. /پ

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9655

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.