افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
فرماندار بم عنوان کرد:

پیشرفت ۱۶ درصدی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بم

  • کد خبر : 1697
  • 06 آذر 1396 - 16:44
پیشرفت ۱۶ درصدی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بم

فرماندار بم گفت: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بم با ۱۶ درصد پیشرفت در حال انجام است.

رضا اشک فرماندار بم در این بازدید با بیان اینکه این پروژه از بزرگترین پروژه‌های شهرستان بم است و باید با برنامه زمان‌بندی جلو برویم، تاکید کرد: این پروژه عظیم باید سرعت بیشتری گیرد و همچنین ادارات آب و برق و …همکاری لازم را برای اتمام آن داشته باشند.

وی افزود: بعد از اتمام این پروژه عظیم باید پل‌های غیر همسطح روستای ابارق و خواجه عسکر و بروات انجام گیرند، پل دو باند روگذر ولایت یک نماد میراث فرهنگی محسوب می‌شود که کارهای معماری سنتی با فرهنگ شهر بم در آن دیده می‌شود.

اشک عنوان کرد: با توجه به اینکه در ایام عید نوروز مسافران زیادی به شهرستان بم سفر می‌کنند، می‌طلبد فضای سبز، نمادها و آبمنای این پروژه توسط پیمانکار آماده باشد.

وی تصریح کرد: تعداد ۹۰ هزار ماشین با پلاک شهرستان بم در شهر بم تردد می‌کند و لازم است تا این پروژه‌های غیر همسطح از جمله تقاطع غیر همسطح ابارق و خواجه‌عسکر که تعداد تصادفات زیاد است هر چه زودتر اجرایی شوند.

مشاور پروژه تقاطع غیرهمسطح پل ۲ باند روگذر ولایت در این بازدید اظهار داشت: از سال ۹۵ کار مطالعاتی پنج تقاطع غیر همسطح شهرستان بم از جمله پل غیرهمسطح روستای ابارق، روستای خواجه عسکر، پل دو باند روگذر ولایت، امامت و پل غیرهمسطح بروات آغاز شد.

وی افزود: پروژه عظیم پل دو باند روگذر ولایت اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انعقاد شده و مدت قرارداد آن ۱۸ ماهه است که تا کنون هشت ماه از مدت قرار‌داد می‌گذرد.

حسنی عنوان کرد: تاکنون ۳ میلیارد تومان از طریق شهرداری بم برای این پروژه تزریق شده و احداث این پروژه عظیم توسط شرکت مهر گستر از شرکت اقماری جهاد نصر بوده که در محل تجهیز کارگاه شده است.

مشاور و مدیر پروژه افزود: تاکنون این پروژه ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که نسبت به زمانبندی کمی عقب است، ۱۰۰ هزار کامیون خاک ریزی برای این پروژه عظیم احتیاج است که باید سرعت بیشتری قرار گیرد./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1697

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.