افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامي

پلیس برای امنیت وامنیت برای همه

  • کد خبر : 1308
  • 15 مهر 1396 - 17:27
پلیس برای امنیت وامنیت برای همه

صبح امروزمراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی باحضور امام جمعه حجت‌الاسلام دانشی، فرماندار مهندس اشک، رئیس دادگستری بم عارفی کیا دادستان وجمعی از مسئولین در فرماندهی انتظامی برگزار شد.
سرهنگ محمد رضا فداء گفت : در این هفته عزم جزم نیروی انتظامی برای ارائه خدمات مضاعف وتلاش در خصوص بیشترین قراری نظم امنیت در سطح حوزه‌های استحفاظی یگان های نیروی انتظامی خواهد بود.

سرهنگ فداء به شعار هفته ناجا اشاره کرد وخاطر نشان کرد:همانطور دراین شعار آمده است پلیس برای امنیت وامنیت برای هم و
امنیت ملی در گروی مقابله به موقع با هرگونه سلطه است

وی در راستای امنیت در شهرستان بم اشاره کرد وافزود تمام هم وغم نیروی انتظامی این است که با مشارکت مردم در این هفته پیش از پیش بتوان ارتقاء امنیت اجتماعی رادرتمام سطح شهر ها، روستاها وحوزه های استحفاظی نیروی انتظامی شهرستان هارا داشته باشیم.
سرهنگ فدا ءافزود :نیروی انتظامی به مانند همیشه هیچ گونه مماشاتی با مجرمینی که قصد ایجاد اختلال در امنیت ونظم جامعه را دارندنخواهد کرد ومحکم در مقابل آنها ایستادگی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سرلوحه کار نیروی انتظامی امنیت است، تاکید کرد: با مشارکت مردم و مسئولان برای رسیدن به این هدف بزرگ باید پلیس حرفه‌ای داشته باشیم و دانش‌بنیان عمل کنیم، باید با روحیه جهادی و مدیریت جهادی کار کنیم، همان طور که در جنگ این روحیه را به رخ جهان کشیدیم
در ادامه حجت‌الاسلام قاسم دانشی افزود:این روزها می بینیم که منافقین چگونه این جمله مقام معظم رهبری که اگر نیروی انتظامی خوب عمل کند خلاء دستگاه‌های دیگر را می‌تواند پر کند، نشان از تاثیرگذاری این نیرو در کل کشور دارد.
وی ضمن تاکید به نیرو انتظامی افزود :رابطه با خدا یکی از مهمترین است پاسداران ویروس انتظامی ودیگر دستگاهها باید رابطه خود باخدابیشتر کنندگان خدا یاری دهنده شان باشد آنچه مهم است جرأت در قانون واما باید با جرأت وارد بشوید
حجت‌الاسلام دانشی بیان داشت :ماموریت اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت برای مردم است هر چند که استقرار امنیت بر عهده همه دستگاه‌ها است، اما نیروی انتظامی به طور مستقیم با آن مرتبط است. در پایان از خانواده شهید پادباد تجلیل شد.در حاشیه این مراسم نمایشگاه کشفیات هم برگزار شد .

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1308

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.