افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024
فرماندار بم تاکید کرد :

پرداخت تسهیلات بانکی با ضمانت زنجیره‌ای به مددجویان کمیته امداد بم

  • کد خبر : 1439
  • 26 مهر 1396 - 16:54
پرداخت تسهیلات بانکی با ضمانت زنجیره‌ای به مددجویان کمیته امداد بم

فرماندار بم خواستار پرداخت تسهیلات بانکی با ضمانت زنجیره‌ای به مددجویان کمیته امداد شد و گفت: بانک‌ها باید ما را در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد حمایت کنند.

رضا اشک پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال خرد شرق استان کرمان که با حضور نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ،معاون فنی و حرفه‌ای استان کرمان، رؤسای کمیته امداد و فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های شرق استان در بم برگزار شد، اظهار داشت: اشتغالزایی و فقرزدایی دو مقوله جدا از هم هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) باید در برخی نقاط فقرزدایی و در برخی نقاط اشتغالزایی را مدنظر قرار دهد، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بم در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال خرد رتبه اول استان را کسب کرده است.

فرماندار بم ابراز داشت: در بخش قالیبافی کارهای خوبی در شهرستان انجام شده که تدریس قالیبافی با نقشه و فروش آن به عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

اشک افزود: در سال جاری برای ۴۲۹ نفر اعتبار اشتغالزایی به میزان ۷ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان از طریق تسهیلات بانکی و همچنین صندوق اشتغال نیازمندان به کمیته امداد اختصاص یافته که تاکنون به ۱۳۳ نفر مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام پرداخت شده است.

وی خواستار پرداخت تسهیلات بانکی با ضمانت زنجیره‌ای به مددجویان کمیته امداد شد و بیان داشت: بانک‌ها باید ما را در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد حمایت کنند.

فرماندار بم گفت: با کمک معین اقتصاد مقاومتی منطقه و فرمانداران شرق در زمینه پرورش شتر شیرده اقداماتی انجام دادیم که تامین امکانات زیربنایی، علوفه و احداث کارخانه شیر در دستور کار است./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1439

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.