افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
هواشناسی استان اعلام کرد

وقوع طوفان شن در شرق کرمان تفاوت دمای سردترین و گرم‌ترین مناطق استان به ۳۴ درجه‌ رسید

  • کد خبر : 9368
  • 08 آبان 1400 - 12:14
وقوع طوفان شن در شرق کرمان تفاوت دمای سردترین و گرم‌ترین مناطق استان به ۳۴ درجه‌ رسید

به گزارش طلوع ارگ به نقل از فردای کرمان، رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان از وقوع طوفان شن و خاک در شرق استان خبر داد و گفت که شدت وزش باد در ریگان، فهرج، زهکلوت و بم بیشتر است. وی همچنین با اشاره به کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق، از […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از فردای کرمان، رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان از وقوع طوفان شن و خاک در شرق استان خبر داد و گفت که شدت وزش باد در ریگان، فهرج، زهکلوت و بم بیشتر است.

وی همچنین با اشاره به کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق، از رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای شرقی استان را دارند خواست تا از شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از فردای کرمان، حمیده حبیبی ۸ آبان‌ماه با اشاره به اینکه آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: «امروز افزایش ابر و وزش باد در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود و از فردا وزش باد نسبتاً شدید به همراه گردوخاک و وقوع طوفان شن و خاک پدیده‌ی غالب است».

وی افزود: «شدت وزش باد در ریگان، فهرج، زهکلوت و بم بیشتر است».

حبیبی با بیان اینکه کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست، بیان کرد: «رانندگانی که قصد تردد از مسیرهای شرق استان را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر باشند».

وی گفت: «شهرستان‌های منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته و صبح امروز لاله‌زار با دمای صفر درجه‌ی سانتیگراد سردترین نقطه‌ی استان به ثبت رسیده است».

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه‌ی سانتیگراد اعلام کرد و افزود: «امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۵ درجه‌ی سانتیگراد می‌رسد». /پ

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9368

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.