افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

ورود و خروج خودرویی از بم در روز ۱۳ بدر ممنوع شد

  • کد خبر : 5784
  • 12 فروردین 1399 - 11:07
ورود و خروج خودرویی از بم در روز ۱۳ بدر ممنوع شد

فرماندار بم گفت: تردد در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه ۹۹ دراین شهرستان ممنوع است و به هیچ عنوان کسی نمی‌تواند وارد یا خارج شود لذا و تردد خودرویی و مردم توسط نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج به شدت کنترل خواهد شد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، فرماندار بم روز دوشنبه در نشست ستاد مبارزه با بیماری کرونا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: طبق مصوبات شورای تامین شهرستان بم و به منظور حفظ سلامت خانواده‌ها و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خروج خودروهای شهروندان بمی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع شده است.
هادی شهسوارپور گفت: امسال مراسم سیزده بدر نخواهیم داشت و تجمع افراد در تمام تفرجگاه ها و فضای‌های سبز درون و بیرون شهرها در این روزها ممنوع است و در این ایام باید مردم بیش از پیش در خانه بمانند تا سلامت خود و خانواده هایشان را حفظ نمایند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و همه کسانی که در بخش سلامت خدمت می‌کنند ادامه داد: امیدواریم مدیران منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید علیرغم چالش های سال گذشته در خصوص تعطیلی کارخانجات به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا و همچنین تعدیل نیرو مدیریت لازم را داشته باشند.

هادی شهسوارپور گفت: امسال مراسم سیزده بدر نخواهیم داشت و تجمع افراد در تمام تفرجگاه ها و فضای‌های سبز درون و بیرون شهرها در این روزها ممنوع است و در این ایام باید مردم بیش از پیش در خانه بمانند تا سلامت خود و خانواده هایشان را حفظ نمایند

شهسوارپور بیان کرد: طق فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال جهش تولید نامگذاری کرده است سال جدید را با ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی پیش رو داریم و باید تلاش کنیم تا به اهداف والای رهبری معظم برسیم که در این راستا کمی تلاش، تفکر و تدبیر ضروری است.
فرماندار بم خاطر نشان کرد: کمک به بخش‌های کارگری و صنفی در راستای جهش تولید امری ضروری و قابل توجه است که باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.
شهسوار پور تصریح کرد: تا روز بیستم فروردین و تا زمانی که وضعیت ما به روال عادی برگردد فعالیت اصناف و خودرو سازان منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید متوقف خواهد بود.
وی همچنین خواستار همکاری اصناف در خصوص فروش اینترنتی کالاها و مواد غذایی شد و از ریاست اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت خواست پیگیری های لازم را صورت دهند.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5784

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.