افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
استاندار کرمان:

هیچ گروه سیاسی در استان کرمان حذف نخواهد شد

  • کد خبر : 1227
  • 01 مهر 1396 - 17:34
هیچ گروه سیاسی در استان کرمان حذف نخواهد شد

استاندار کرمان گفت: هیچ گروه سیاسی در استان کرمان حذف نخواهد شد و همه باید در تعالی استان کرمان نقش داشته باشند.

علیرضا رزم‌ حسینی امروز شنبه، اول مهر در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان پیامبر اعظم(ص) کرمان با بیان اینکه دانش ‌آموزان در آن دوران برای دفاع از کشور رفتند و الا کشور ما برای جنگ ارزشی قائل نیست و طرفدار صلح است، گفت: در این هفته، باید دفاع مقدس تبیین شود که چگونه جوانانی بدون انگیزه مادی، جان خود را برای دفاع از کشور فدا کردند .

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) برای مبارزه با جهل مبارزه کرد و امروز همه مسئولان وظیفه دارند این شخصیت بزرگ را تبیین کنند، افزود: تمام مسؤولان حکومتی به‌منظور ارج دانش و پرورش در این مکان جمع شده‌ اند و امروز بر اساس آمار دقیق مرکز اجتماعی، رتبه اول معتمدان کشور فرهنگیان هستند .

استاندار کرمان بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس بدون جناح ‌بازی بود و باید تبیین کرد چگونه کشوری تنها هشت سال دفاع کرد اما امروز در حوزه اقتصاد ناتوان هستیم و نمی ‌توانیم اشتغال ایجاد کنیم .

رزم‌ حسینی ادامه داد: کشور باید به سمتی رود که از تمام ظرفیت‌ های آموزشی استفاده کند در دولت یازدهم برخی از وزرا اختیارات را واگذار کردند اما کافی نیست و اگر بخواهیم شاخص‌ های آموزشی رشد یابد، باید اختیارات تام توسعه‌ ای را به هر استان واگذار کنیم .

وی افزود: ما ملت را یارانه‌ بگیر حکومت مرکزی کرده‌ ایم و این تحقیر ملت است در حالی‌که ملت ما در تمام علوم ریشه ‌دار است و تاریخی عظیم دارد چرا کلاس ‌های درس ما کارآفرین نیستند و دانش‌ آموزان را باید از همین سنین به فکر شغل آینده‌ شان بیندازیم، کابینه بریتانیا همه وزرا لیسانس دارند، دکترا ندارند اما همه کارشناس و متخصص هستند در حالی ‌که در کشور ما تعداد زیادی فقط به سمت کسب مدرک تحصیلی می ‌روند .

استاندار کرمان تصریح کرد: تحول امکانپذیر است و مدیریت جهادی یعنی تلاش با تدبیر و اندیشه و ما در جنگ اقتصادی هستیم اما هنوز نتوانستیم جامعه روستایی که مهاجرت می‌ کند را  تقویت کنیم .

رزم ‌حسینی تأکید کرد: آرزو نکنید دکترای ریاضی و فیزیک بگیرید بلکه باید شما دانش‌آموزان سهمی در رشد و توسعه کشور داشته باشید ، هیچ گروه سیاسی در استان کرمان حذف نخواهد شد و همه باید در تعالی استان کرمان نقش داشته باشند ./ایسنا

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1227

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.