افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
نماینده مردم شهرستان‌های شرق کرمان در مجلس:

هنوز برای کاهش تعرفه‌های برق در شرق کرمان به نتیجه نرسیدیم

  • کد خبر : 710
  • 10 تیر 1396 - 9:33
هنوز برای کاهش تعرفه‌های برق در شرق کرمان به نتیجه نرسیدیم

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس در رابطه با پیگیری‌های انجام شده برای کاهش تعرفه‌های برق در شهرستان‌های شرقی استان کرمان گفت: هنوز در این زمینه به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه در حاشیه سفر به فهرج اظهار داشت: توفان‌های شن جزئی از زندگی مردم شده است و مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان به‌طور متوسط هفته‌ای دو روز با وزش توفان روبه‌رو هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به علل هجوم ریزگردها و توفان به شهرستان‌های شرقی استان گفت: وزش توفان‌های ۱۲۰ روزه سیستان و وزش توفان از سمت جازموریان و مناطق کویری و خشکسالی‌های مداوم موجبریزگردها و توفان شده است.

وی افزود: منابع طبیعی و محیط زیست در این زمینه باید اقدامات جدی انجام دهند چراکه زیرساخت‌های ما در حال نابودی است و خیلی از مزارع و منازل کشاورزان در حال دفن شدن زیر شن‌های روان است و موجب تخلیه روستاها و مهاجرت روستائیان به شهر شده است و می‌تواند امنیت منطقه را به خطر بیندازد.

نیکزادی‌پناه با اشاره به اینکه گرمای بی‌سابقه موجب کاهش افت ولتاژ برق در منطقه شده است، گفت: گرمای بالای ۵۰ درجه در این مناطق طاقت‌فرسا است و مردم ناچار هستند برای رفع مشکل گرما از وسایل سرد کننده استفاده کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیگیری‌های انجام شده برای کاهش تعرفه‌های برق خاطرنشان کرد: هنوز در این زمینه به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

وی بیان کرد: ۲ هزار تن قیر رایگان برای آسفالت روستاهای چهار شهرستان شرقی کرمان گذاشته شده که خیلی از راه‌های روستایی و معابر را توانستیم آسفالت کنیم.

نیکزادی‌پناه بر رونق گردشگری تاکید کرد و افزود: اگر بتوانیم گردشگری را فعال کنیم در آمد گردشگری بیشتر از درآمد فروش خرما خواهد بود.

وی همچنین از تخصیص اعتبار برای ساخت ایستگاه نیمه‌تمام راه آهن فهرج خبر داد و گفت: همچنین برای ساخت چهار ایستگاه راه آهن اعتبار اختصاص پیدا کرده است./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.