افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024

ه‍شت پروژه عمرانی شهرداری بروات افتتاح شدند + گزارش ویدیویی

  • کد خبر : 11840
  • 19 بهمن 1401 - 16:55
ه‍شت پروژه عمرانی شهرداری بروات افتتاح شدند + گزارش ویدیویی

شهردار بروات گفت: در ششمین روز از دهه فجر، هشت پروژه عمرانی با اعتبار قریب به ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نمادین از بین ۵۰ پروژه قابل افتتاح شهرداری بروات افتتاح شد

محمد بنی اسدی در آیین افتتاح پروژه های شهرداری بروات افزود: علی رغم شرایط خاص اقتصادی کشور و پایین بودن درآمد داخلی شهرداری بروات، اقدامات ارزشمندی در سطح شهر صورت گرفته است که به مناسبت ایام الله دهه فجر، ۸ پروژه عمرانی شاخص شهرداری بروات با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

او بیان داشت: از مهم‌ترین پروژه‌های مورد افتتاح، اجرای آسفالت لاین دوم خیابان شهید اعتمادی به طول ۷۰۰ متر و با هفت هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت و اعتبار ۲ میلیارد و یکصد میلیون تومان است .

به گفته او در کنار این پروژه لکه گیری و جدول گذاری لاین مقابل نیز انجام شده است.

شهردار بروات ادامه داد:پروژه احداث میدان شهدای گمنام که جزو مصوبات شورای ترافیک شهرستان نیز بوده به مساحت ۳۵۰ مترمربع انجام شده و همچنین بهسازی خیابان باقرالعلوم که سنگ فرش ،جدولگذاری، اجرای فرش موزاییک و کار تاسیساتی آن نیز صورت گرفته است. او می‌گوید اعتبار هر دو پروژه جمعا به مبلغ ۲ میلیارد تومان بوده است .

بنی اسدی توضیح داد: افتتاح خیابان رازی به طول ۲۰۰ متر و یکهزار و ۵۰۰ متر مربع فرش موزاییک،جدول‌گذاری و لکه گیری با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان بوده است . او خاطرنشان‌کرد: احداث میدان ولیعصر به وسعت یک هزار و ۳۰۰ متر که بهسازی، فضای سبز، تاسیسات ، روشنایی و جدول‌گذاری آن با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

شهردار بروات بیان داشت: افتتاح دو خیابان پروین اعتصامی و فردوسی با اعتبار جمعا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که هر کدام از این پروژه ها به طول ۷۰۰ متر و ۲ هزار مترمربع فرش موزاییک ، پیاده روسازی، بهسازی، جدول‌گذاری و لکه گیری در آن انجام شده است.

او همچنین درباره افتتاح بلوار نماز گفت: پنج هزار مترمربع آسفالت و یک هزار و ۶۰۰ متر جدول‌گذاری با اعتبار ۲ میلیارد تومان در این پروژه بوده است و همچنین زیرسازی ،آسفالت و جدول‌گذاری چهار لاین و رفیوژ وسط نیز از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه است .

او بیان داشت: افتتاح پروژه‌ها به منظور توسعه، پیشرفت شهری و بالابردن سطح کیفی زندگی برای شهروندان انجام می‌شود و همه تلاش‌ها برای پاسخگویی به نیاز‌های واقعی و به حق مردم است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11840

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.