افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024

نگین کویر فهرج قطب تولید فرش و گلیم می‌شود

  • کد خبر : 9046
  • 31 مرداد 1400 - 11:43
نگین کویر فهرج قطب تولید فرش و گلیم می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: کمیته امداد به بخش نگین کویر فهرج توجه ویژه دارد و انتظار داریم این بخش قطب تولید فرش و گلیم در استان شود.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از فارس، یحیی صادقی در حاشیه سفر به بخش نگین کویر در فهرج اظهار کرد: نگین کویر فهرج ظرفیت‌های بالایی دارد و باید کمک کنیم تا این ظرفیت‌ها به فعلیت برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان داشت: چندین برنامه قرار است در نگین کویر اجرا کنیم که مهمترین برنامه ما   و رکن کار ما موضوع اشتغال است.

 صادقی اظهار داشت: در زمینه ایجاد اشتغال مولد و پایدار و در راستای مشاغل خانگی هیچ محدودیتی نداریم و تمام تولیدات مددجویان کمیته امداد را به‌صورت تضمینی از سوی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) خریداری می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تاکید کرد: انتظار داریم بخش نگین کویر تبدیل به قطب تولید فرش و گلیم شود و برنامه‌ریزی در این زمینه انجام شده است و یک اعتباری به‌صورت بلاعوض برای آموزش و شروع به‌کار در اختیار این بخش قرار می‌گیرد و هیچ محدودیتی در زمینه آموزش مشاغل خانگی و صنایع دستی از ۱۰۰ نفر تا هزار نفر نداریم و نگاه ما به این منطقه نگاه ویژه است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9046

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.