افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین با مردم شرق استان کرمان

  • کد خبر : 9694
  • 22 آذر 1400 - 10:09
ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین با مردم شرق استان کرمان

به گزارش طلوع ارگ، ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری با مردم شرق استان کرمان پنجشنبه ۲۵آذر ۱۴۰۰ به صورت حضوری در بم برگزار می شود. مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان در تشریح این خبر افزود: ملاقات مردمی نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان […]

به گزارش طلوع ارگ، ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری با مردم شرق استان کرمان پنجشنبه ۲۵آذر ۱۴۰۰ به صورت حضوری در بم برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان در تشریح این خبر افزود: ملاقات مردمی نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با شهروندان شرق استان روز پنجشنبه ۲۵ آذر ساعت ۹صبح در محل دادگستری شهرستان بم برگزار خواهد شد .
حمزه امیرمحمدی اظهارداشت: متقاضیان برای دیدار مردمی با رییس کل دادگستری استان کرمان باید پس از ورود به درگاه ملاقات مردمی در سایت دادگستری استان کرمان http://kermandadgostari.ir/ ابتدا نوع ملاقات خود را (حضوری) انتخاب و در ادامه تاریخ ملاقات مردمی را (تاریخ فوق) انتخاب کنند، سپس نوع درخواست خود را مشخص، در نهایت با وارد کردن مشخصات خود، سامانه به متقاضی یک کد رهگیری به همراه تاریخ و ساعت اعلام می کند.
وی ادامه داد: ظرفیت ملاقات مردمی ۶۰ نفر است و پس از تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام در سایت وجود ندارد.
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان یادآور شد: مردم شهرستان های بم،ریگان،فهرج،نرماشیر و بروات برای شرکت در ملاقات مردمی باید با در دست داشتن کارت ملی و درخواست کتبی ساعت ۸:۳۰صبح در محل دادگستری شهرستان بم حضور یافته و ضمن همراه داشتن ماسک، دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی رعایت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری استان ، رئیس کل دادگستری استان را در این سفر همراهی می کند و در این سفر سه روزه برنامه هایی از جمله بازدید مقامات ارشد قضایی استان از شعب قضایی، کلانتری ها، بازداشتگاه های شهرستان های شرقی استان و زندان بم انجام خواهد شد.
وی گفت: برگزاری نشست فعالین اقتصادی شرق استان با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و مقامات قضایی استان از دیگر برنامه های این سفر سه روزه به شمار می رود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9694

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.